Viata bate filmul si in publicitate

Am mers joi la dezbaterea “Ce inseamna creatie buna?” si am gasit 160 de tineri foarte curiosi. A fost o Seara YP reusita: s-au proiectat spoturile castigatoare, am ras, am comentat mult si am incercat sa intelegem creativitatea in esenta tare.

Dintre multele concluzii la care s-a ajuns, am ramas fixata pe una: consumatorul are din ce in ce mai multǎ putere asupra brandurilor, iar reclamele tind sa devina un dialog cu publicul. Astfel, brandurile folosesc ca sursa de inspiratie realitatea si incearca sa creeze experiente care sa-i urmareasca pe consumatori cat mai mult in cotidian. Unul dintre exemplele care a sustinut aceasta concluzie face referire la campania P&G pentru Old Spice. Este de remarcat ca cei de la P&G au dat raspunsuri filmate pentru toate comentariile consumatorilor, ramanand cu siguranta pentru o viata in mintea omului al carui nume a fost rostit de ’’the handsome guy”.

Am ajuns sa ma intreb cate dintre campaniile realizate in Romania iau in calcul dialogul cu publicul si cate reusesc sa-i urmareasca pe consumatori in cotidian, pasind afara din cutia neagra. Mi-au venit in minte doar: „Dorele ne miscam mai cu talent”, „facem o ieseala”,  „Halatul! Halatul! cat e halatul” si „ala mic si negru de respira greu”.

Voi va mai amintiti de ceva?