Startcelerate Pitch & Match Event

O săptămână. Două weekend-uri. Redefinirea investiţiei.

Eveniment sustinut de IAA Young Professionals

 Startcelerate-webbanner-218x218

Dezvolţi un startup “cool”? Te-a obosit atâta outsorcing? Vrei să devii investitor fără a-ţi goli contul din bancă? Participă la un eveniment de 3 zile de învăţare, testare şi pitching!

Adu-ţi resursele, iar de restul se ocupă Startcelerate, un concept nou de investiții și accelerare a dezvoltării startup-urilor.

Când se întâmplă: 19 – 20 & 26 iulie 2014

Unde ne întâlnim: în București, sediul Microsoft România

Cum se face înscrierea: pe bucharest.startcelerate.com, până cel târziu pe 12 iulie (pentru startup-uri și companii), până la data evenimentului pentru participanții din sală. 

Cine va lua parte la eveniment:

  • 15 startup-uri – perioadă de înscriere: 30 iunie – 12 iulie
  • 10 companii de software development – perioadă de înscriere: 30 iunie – 12 iulie
  • 10 profesioniști locali și internaționali, în calitate de speakeri, precum: Esther Blythe/ British Embassy Bucharest, Bogdan Iordache / How to Web, Andrei Pitiș/ ANIS, Alexandru Lăpușan/ ZITEC, Șerban Țîr/ Gemini Foundry, Eusebiu Burcaș/ BURCASH si Eliade Rotariu/ DeKlausen si altii.
  • 20 manageri și profesioniști în marketing, dezvoltare software sau freelanceri, ca parte din public

Sponsori şi parteneri confirmați: Microsoft, Gemini Foundry, Qual Media Group, Business Days, British Emabassy in Bucharest, ANIS, ARIES, Unversitatea Tehnica Bucuresti, Techsoup, Today Software Magazine, IAA București.

Ce este Startcelerate?

Startcelerate este o platformă internațională de investiții alternative în startup-uri cu sediul în Londra, fondată de doi antreprenori români, Tudor Bîrlea și Gabriel Dombri, în toamna anului 2013.

Folosind Startcelerate, companiile de IT, de marketing sau agenții de design (în primă fază), pe de o parte, pot să folosească o parte din resursele interne ca să participe la dezvoltarea unor startup-uri, primind în schimb o parte din ownership-ul respectivului proiect.

Resursele alocate startup-ului sunt considerate investiții și administrate ca atare. Pe de altă parte, startup-urile au posibilitatea să acceseze direct resursele de care au nevoie pentru dezvoltare, când au nevoie, într-un mod care să le scoată din blocajul frecvent al fundraising-ului pe modelul actual. Atâta timp cât resursa investită este una cuantificabilă în bani, ea este tratată ca un aport la capital (equity round), printr-un framework contractual flexibil și eficient.

Rolul Startcelerate este să faciliteze crearea parteneriatelor, atât din punct de vedere legalo-fiscal, cât și operațional, precum și să furnizeze un cadru eficient de monitorizare a evoluției proiectelor finanțate. Oportunitatea pe care Startcelerate o creează este semnificativă mai ales pentru companiile de dezvoltare software românești concentrate pe outsourcing în acest moment.

Când şi cum se întâmplă Startcelerate în 2014?

Toate aceste oportunităţi se vor dezvolta pe platforma www.startcelerate.com, începând cu septembrie 2014. Până atunci, modelul va fi testat printr-o serie de evenimente-pilot în cateva orașe din Europa: Cluj-Napoca (desfășurat deja în mai, 2014), București (19 – 26 iulie 2014), Londra (septembrie, 2014) și Tel Aviv (noiembrie, 2014).

Pentru evenimentul de la București, există un număr de 10 locuri disponibile pentru companiile investitoare și 15 locuri pentru startupuri.

 

Înscrierile se pot face până în data de 12 iulie pe bucharest.startcelerate.com.

Un media-kit mai complex, care conține și agenda și afișul evenimentului, poate fi găsit aici, sau pe pagina evenimentului bucharest.startcelerate.com

Contact

Echipa evenimentului Startcelerate de la București vă stă la dispoziţie pentru alte detalii:

Tudor Bîrlea   informaţii participanţi & speakeri

0742 121 345

tudor@startcelerate.com

 

Oana Korda  informaţii presă & comunicare eveniment

0741 888 200

oana@startcelerate.com

 

Ioana Danciu coordonare parteneriate & logistică

 0743 217 868

 ioana@startcelerate.com

 

Vă mulţumim!