Specialiști de top din domeniul neuromarketingului susțin prezentări la Congresul Național al Studenților la Comunicare
București, 5.05.2014 – PRIME România organizează a XI-a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare, cu tema „Neuromarketing”, în cadrul căreia cei mai buni specialiști în domeniul neuromarketingului, dar și al publicității, vor trasa direcții noi de comunicare.
Prima conferință, „Introducere în neuromarketing”, le va oferi participanților ocazia să o cunoască pe cea care a adus neuromarketingul în România: Ana Iorga (Managing Partener Lemon Studio și founder Buyer Brain). Ea a realizat prima cercetare de neuromarketing din țară și a înființat primul laborator de neuromarketing din Sud-Estul Europei: Buyer Brain.
În cea de-a doua conferință, speakerii invitați sunt: Alexandru Negrea (Head of Facebook, Spada), Dragoș Cîrneci (Senior Consultant, Head of Brain Institute, Synergon Consulting), care a proiectat primele instrumente românești de neuromarketing, instrumente care la ora actuală se folosesc și în străinătate, și Andrei Radu (CEO&Founder GpeC), organizatorul Galei Premiilor eCommerce, care a adus neuromarketingul cu un pas mai aproape în atenția publicului român, în cadrul ediției din 2011. În cadrul GpeC, au fost derulate teste de neuromarketing, utilizându-se o tehnologie de ultimă generație, bazată pe ultimele cercetări în domeniul neuroștiintei.
„Neurodesignul în publicitate și relații publice”, cea de a treia conferință a evenimentului, va avea loc pe 9 mai și îi va aduce în atenția participanților pe Eugen Tarță (Senior Radiologist Univ. of Medicine and Pharmacy ”Carol Davila”), care a făcut parte din grupul celor care au analizat eficienţa Campaniei Naţionale Antifumat, mai exact a eficienţei pictogramelor de pe pachetele de ţigări, Ștefan Liuțe (Strategy Director, Storience), unul dintre cei mai reputați strategi de brand din România, cu o experiență de 14 ani în lucrul cu branduri din numeroase domenii de activitate, și pe Dora Tita (Client Service, Daedalus Group). Aceștia vor analiza avantajul folosirii neurodesignului în publicitate și relații publice, dar și impactul pe care îl au imaginile, plasarea produselor, ambalajul și culorile asupra deciziei de cumpărare a unor produse sau de folosire a unor servicii.
În cadrul ultimei conferințe, „Neuroetica. Concluzii și previziuni”, sunt invitați Cristian Ducu (Senior Ethics&Compliance Consultant at SDG), Leon Zăgrean (Șeful catedrei de Fiziologie al Universității de Farmacie și Medicină ”Carol Davila” București), cunoscut drept românul care a adus domeniul neuroștiințelor în ţară și Mihai Fetcu (Creative Director, Geometry Global România), care are o experiență de aproape 16 ani în advertising, fiind unul dintre pionierii acestei industrii în România.
Fiecare conferință este urmată de un studiu de caz, de exemplu: APICOLA Costache, susținut de Valentin Dănilă (Director Financiar, Apicola Costache), care va prezenta experiența primului studiu de neuromarketing din România. Un alt exemplu este studiu de caz susținut de Eugen Tarță, care va vorbi despre fMRI, o „mașinărie” folosită pentru „citirea” minții în cazul subiecților implicați în studii de neuromarketing.
Ultima zi a Congresului, 10 mai, va fi dedicată unei sesiuni de workshopuri ce se vor desfășura simultan începând cu ora 12:00. Acestea vor fi susținute de Dacia (Luiza Domnișoru – Head of Public Relations Department), Geometry Global (Mihaela Bourceanu, Client Service Director), Ursus (Andrei Constantin – Trade Marketing), iLeo (Matei Psatta – Head of Social Media & Strategic Planning), pastel (Ioana Mucenic – Visionary Managing Partner).
Mai multe detalii despre eveniment și despre modalitățile de înscriere şi de achitare a taxei de participare puteţi afla pe site-ul evenimentului: http://cnsc.primeromania.ro. Înscrierile și achitarea taxei se fac până pe 7 mai.
CNSC este susținut de partenerii: Webhelp, Oriflame, Alka, Dacia, Coca-Cola HBC România, Ursus, Brandbuilders, Comunicare.ro, Bitdefender, Danone şi de partenerii media: IQads, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PRwave, Comunicate de presă, BUZZ!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest-Guide, Going out.ro, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, IntegralEdu, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Ştiri, Romanian Copywriter, Art Out, Social Responsibility Magazine, ArtWe.
Despre CNSC
Congresul Național al Studenților la Comunicare este un eveniment marca PRIME România. Aflat la cea de-a 11-a ediție, evenimentul a devenit, treptat, unul dintre cele mai importante și cunoscute evenimente ale asociației datorită caracterului informal pe care îl adoptă. CNSC oferă studenților oportunitatea de a interacționa cu cei mai buni specialiști, de a întreba, de a discuta și de a primi răspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicării.
Despre PRIME
PRIME România este singura asociație de relații publice și comunicare din țară. Experiența PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită și 16 ani de evenimente pentru studenții pasionați de comunicare.
PRIME este o organizație prezentă în mai multe țări europene printre care: România, Slovenia, Italia și Spania.
Asociația studențeasca PRIME România are sediul central în București și două filiale naționale în Brașov și Iași.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm contactați:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro