Seara YP: Marketingul turistic

Saptamana trecuta a avut loc, la sediul IAA Romania, seara Young Professionals dedicata marketingului turistic, avandu-i ca invitati pe: Ioana Slobozianu, Cezar Dumitru, Manuela Melinescu, Alex Filip, Cristiana Belodan si Vlad Grigore. Experientele acestora si opiniile lor au expus o noua provocare pentru orice tip de brand. 

Astfel, de la Cristiana Belodan – Client Service Director GMP Advertising, am aflat despre campania “Why don’t you come over?” realizata pentru cei de la Gandul.info, o campanie ce avea rolul de a raspunde, cu umor, initiativei guvernului britanic de a tine romanii si bulgarii departe de tara lor. GMP Advertising a castigat Grand Prix la Golden Drum, in 2013, cu acesta campanie.  

Un alt proiect prezentat a fost cel al lui Alex Filip, Travelers of Bucharest , un proiect inspirat din Humans of New York si care isi propune sa expuna public povestea turistilor straini pe care i-a intalnit pe strazile Bucurestiului, promovand astfel tara noastra.

Una dintre cele mai reusite campanii de marketing turistic a fost realizata de Zitec pentru Paravion, campanie in care castigatorul concursului initiat de ei a avut sansa sa calatoreasca in jurul lumii gratuit si sa posteze fotografiile si videoclipurile din cele mai exotice locuri pe pagina de facebook a Paravion. 

Manuela Melinescu – Marketing Manager Vola.ro ne-a povestit despre inovatiile in produs aduse platformei lor online.

Am intrat si in culisele vietii de calator  alaturi de Cezar Dumitru, imperatortravel.ro, care ne-a povestit despre campaniile derulate in calitate de blogger de travel. 

 

Seara a fost incheiata de Vlad Grigore, care ne-a starnit spiritul de aventura prin povestea proiectului TodayYouCanDoAnything . Nu uitati sa ii spuneti ce produse / branduri sa ia cu ei in urmatoarea lor calatorie aici 🙂

 

 

Multumim invitatilor si participantilor, in special pentru interes, dar si pentru rabdare 🙂

 

mk turistic