ProudYP: Andrei Vlad – 115300 Representin’

1. asl pls
22 de ani, băiat, adoptat de București, born and raised în Curtea de Argeș.
115300 Representin’.

 

2. Scurtă poziționare – brand personal – top 3 atribute

Ok, aici intrăm în chestii serioase…
Nu știu exact dacă se potrivesc ca 3 atribute de brand personal, dar sigur sunt vreo 3 reguli d-ale mele

Personal Jesus
Nu provin dintr-o familie foarte religioasă deci asta nu e un apel la a căuta răspunsul în biserici. Nu e despre Dumnezeu, cât e despre ce valori morale reprezintă, și pentru mine e important să ai un cod de valori pentru a da o miză întregului joc. E foarte ușor să fii personajul negativ în viață, trebuie doar să îți deservești ego-ul, să ai un scop care scuză mijloacele și plusezi cu un râs malefic și aia e. D-asta aleg să nu fiu personajul negativ, strict pentru că e foarte ușor și e clar că se știa până acum că o cale grea e mult mai fructificantă decât aia ușoară. Git gud.

Be humble (sit down)
Pentru că sunt foarte critic cu mine, pornesc de la ideea că nimănui nu îi pasă în mod real de ceea ce faci tu, adică virtual pot să fie acolo cu o vorbă bună și o bătaie pe umăr și chiar dacă probabil e ceva mișto și util, toată lumea are altele pe cap, alte probleme și deadline-uri și șefi cu pretenții, sau poate ei sunt șefii (+/- pretenții) și au angajați cu probleme, în fine e perfect normal să fie așa, fiecare e personajul principal în propria poveste. Să fii modest e bine în unele cazuri, dar nu în toate, ce fac eu e să urmăresc camera iar dacă cineva apreciază ce fac, mulțumesc și îmi asum creditul dar nu sar calul, calculat, așa, câtdecât.

Rock n Roll, Baby
Aici ne distrăm, pentru că mai sus am dat-o într-o notă de nihilism d-ăla crunt, să nu uităm că dacă viața nu are sens, asta nu înseamnă că nu putem să îi dăm noi unul, personalizat, așa cum fac marketerii. Rock n Roll vine de la spiritul ăla de Rebel fără o cauză, dar cu efect. Punct în care esența stă în a face ceva just for the sake of it, chiar dacă nimeni nu vede munca ta, tu știi rezultatul ei și asta ar trebui să fie îndeajuns. Încerc să mă ghidez după filosofia de viață a lui Bill Murray și proiecția versiunii lui de “sly man” (G.I. Gurdjief – The Fourth Way), unde spune că trebuie să fim ancorați în viață cu un picior în real, în ceea ce ne înconjoară, lumea materială, fizică și cu celălalt picior în lumea interioară, introspectivă, metafizică… și ceea ce nu spune e că în același timp mâinile ar trebui să fie ancorate în cel mai brutal solo de air guitar posibil cuz that’s just how Rock n Roll works.

 

3. Care este principalul tău defect?

Cred că asta ar trebui să fie faptul că sunt arogant, sau de fapt că proiectez oamenilor impresia că aș fi arogant la prima vedere. Și e nasol pentru că nu sunt deloc arogant. Rigid, probabil. Mereu serios, posibil. Dar chiar nu sunt arogant, par așa doar pentru că am un mindset ce mă sabotează să nu fiu așa de “people’s person”. Dar sunt un tip chill, if you see me, come say hi, pă bune.

 

 4. Care este motto-ul tău?

Dacă ești prost, plătești.

sau

Pot să stau, să editez și să lenevesc din nou, dar un lucru nu am să uit vreodată, banii pe show.
Încă nu m-am decis.

 

5. Care sunt eroii tăi preferați din marcomm?

  • Omul ăla care a zis ca logo-ul e ok așa, nu trebuie să fie mai mare.
  • Omul ăla care nu îți povestește cum a fost el în vacanță la rafting în Norvegia.
  • Eminem
  • Tupac
  • Seth Godin?

 

6. Care este campania ta preferată din RO/ afară?
Nu știu ce să zic, sunt fan orice e CSR deștept pentru simplul fapt al cauzelor pe care brandurile le susțin. Dacă ar fi să apreciez altfel de campanii de la noi, acum recent mi s-a parut interesantă campania pe IG a lui Deliric x Silent Strike, a fost simplă, relativ ieftină și cu build-up bun.

Din afară, unde bugetele sunt enorme imi plac mai mult chestiile de Art Direction subtile, cum le livrează Jeep, de exemplu.

 

7. Ce calități admiri cel mai mult la un Brand Manager?

Lider > Șef
Outside the Box > Inside the Box
Lejeritate în comunicare > Rigiditate în comunicare
Te rog; Mersi; E greu, da’ te descurci > Acum!; Nu!; Nu știi tu, lasă pe altu’!

 

8. Ce calități admiri cel mai mult la un om de creație?
Modestia și realismul cu care își tratează munca.

 

9. Care este super puterea ta?
Îmi place să cred că deduc bine unele chestii și mă pricep la profiling-ul oamenilor.

 

10. Ce hobby-uri ai?
Uneori, seara, încerc să merg pe o roată pe un singlespeed destul de trecut prin viață pe care l-am luat ca să mă plimb cu prietenii prin oraș. În rest: muzică, jocuri video, seriale, editare grafică, pub hopping. You know how it is.

11. Daca ai fi făcut altceva, în ce domeniu ți-ar plăcea să activezi?
Criminalistică. Că am “super puterea” aia de mai sus.

 

12. Unde ți-ar placea să trăiești și de ce?
Într-o țară nordică, pentru peisaje și stilul de viață minimalist și liniștit.
Sau în România dar fast-forward 50 de ani când avem un stat civilizat și mă mut eu în munți pentru peisaje unde îmi fac o cabană fix pe stilul ăla de viață minimalist și liniștit.

 

13. Ce apreciezi cel mai mult la prietenii / colegii / oamenii din jurul tău?
Faptul că fiecare e personajul lui principal în poveste, dar tot nu uităm de unde am plecat și ne mai întâlnim din când în când la o bere, nu sună a cine știe ce, dar aparent chestia asta e mai rară decât pare.

 

PS1: Ce melodie ai alege ca soundtrack pentru diminețile tale?

 

PS2: Ce personaj din desene animate ai vrea să fii și de ce?

Samurai Jack, lejer. Am copilărit cu personajul ăsta ca un prim model de onoare, curaj, calmitate și tact. Plus că sare mult în sus, că îl învață la un moment dat niște gorile spațiale împreună cu un druid dintr-o pădure cum să sară p-acolo, pfoa nebunie gen…

 

PS3: De ce nu există reclame TV pentru companiile de publicitate?
Din același motiv pentru care nu există reclame pe tv pentru pompe funebre. Toată lumea știe că există și că sunt necesare indiferent dacă au sau nu apariții pe TV. Diferența e că la pompele funebre își iau burnout doar lumânările.

…and on that bombshell…