ProudYP: Ana Maria Mircea – Success is no accident.
1. asl pls
Am hotărât sa vin în aceasta lume insotita de un frate geaman, cu puțin timp înainte de revolutie, in Bucuresti.
2. Scurtă poziționare – brand personal – top 3 atribute
Integritate, determinare, viziune/creativitate.
Ma consider un om integru și apreciez aceasta calitate la oamenii din jurul meu. Consider ca singurele realizări care se susțin în timp sunt cele care pleacă dintr-un spațiu de valori și integritate. De asemenea, sunt un om caruia nu-i lipsește deloc motivația și determinarea de a face lucrurile să se întâmple. Ma consider un om creativ și inovativ, cu idei și viziune. Îmi plac provocarile care te scot din zona de confort și îți provoaca gândirea laterala, ‘out of the box’.
3. Care este principalul tău defect?
Perfectionismul… un cuțit cu doua taisuri, un ochi se bucura de ce a realizat, celălalt ochi privește cu ochi critici si evalueaza ce ar mai fi de imbunatatit, upgradat.
4. Care este motto-ul tău?
“Success is no accident. It is hard work, perseverance, learning, studying, sacrifice and most of all, love of what you are doing or learning to do.” Pelé
5. Care sunt eroii tăi preferați din marcomm?
Hmm.. ma inspira mai multi oameni din domeniu, still in the process of shaping the answer for this question… 🙂
6. Care este campania ta preferată din RO/ afară?
Un subiect la care îmi fuge des gândul în ultima vreme este ‘Ce este succesul, ce este fericirea?’… Dupa opinia mea, simetria cu o masa cu patru picioare poate fi destul de revelatoare.. Un picior este cariera și sensul pe care ți-o da viața profesională. Un alt pilon sunt prietenii, grupul social din care faci parte și în care te regasesti la nivel de valori și principii (se spune ca ești suma celor 5 oameni cu care îți petreci cel mai mult timpul – Jim Roth). Familia este un alt pilon de susținere și iubire neconditionata, care ne da sens, putere și fericire… Al patrulea pilon, și cel mai important, îl reprezintă propria persoana, care atrage toți cei 3 piloni mentionati anterior.. Propria coloana vertebrala, propriile valori, propria viziune asupra vieții construiesc masa și pilonii de susținere care într-un final fac din tine un om de succes si/sau fericit.
7. Ce calități admiri cel mai mult la un AM / Brand Manager?
Abilitatea de a vedea the bigger picture vs all the little small details that make a difference in the outcome of their work, precum și imbinarea cu succes dintre gândirea critica/analitica și gândirea creativa/inovativa.
8. Ce calități admiri cel mai mult la un om de creație?
Abilitatea de a se transpune și a vedea cu ochi diferiți/adaptativi fiecare proiect caruia ii dau viața. Este ca și cum ar îmbraca o haina diferita în funcție de proiectul la care lucrează, înțelegand unicitatea fiecarei strategii de marketing la care trebuie să-și aducă aportul prin crearea de campanii care sa transmita mesajul propus.
9. Care este super puterea ta?
Gandirea laterala.
In ultima vreme mi-am exersat abilitatea de a vedea diverse puncte de vedere, chiar și contradictorii, și de a înțelege adevărul care fundamenteaza fiecare perceptie diferita, precum și capacitatea de a media aceste puncte de vedere și de a ajunge la un adevăr comun.
10. Ce hobby-uri ai?
Muzica și dansul sunt printre primele pasiuni pe care le-am avut de mic copil. Am făcut pian și lecții de canto, precum și cursuri de dansuri latino. Îmi place foarte mult sa călătoresc, sa explorez, sa descopăr locuri noi. De asemenea, imi plac foarte mult jocurile în echipa, fie jocuri de societate (mentale) sau jocuri mai dinamice și creative.
11. Daca ai fi făcut altceva, în ce domeniu ți-ar plăcea să activezi?
Poate arhitect sau designer.
12. Unde ți-ar placea să trăiești și de ce?
Undeva într-o zona calda, aproape de mare dar în același timp și cu oportunitatile unui oraș mare.
13. Ce apreciezi cel mai mult la prietenii / colegii / oamenii din jurul tău?
Integritatea, autenticitatea si orientarea către a avea o contributie pozitiva in activitatile in care se implica.
PS:
1. Salariu mare la agenție mică sau salariu mic la agenție mare?
Hm… both of them reprezintă o experiența prin care ar fi interesant de trecut, nu din punct de vedere al venitului, ci din punct de vedere al naturii jobului, expunerii, proiectelor.
2. Care este lungimea perfectă a unui brief?
Pager (one page) – scurt, concis și clar. O modalitate de a ghida echipa creativa pentru a atinge obiectivele strategice propuse.
3. Care a fost cea mai lunga sedinta la care ai participat?
Aproape o zi. 🙂