Biggest challenges of 2020. Lecții pentru 2021
Descarcă gratis primul eBook cu și despre oamenii creativi din România!
Micul eBook al Marelui MarCom este o sursă de inspirație, o resursă digitală menită să aducă informații noi și să ofere cunoștințe pentru voi, comunitatea noastră, indiferent de unde vă aflați.
Tema acestei prime ediții este Biggest challenges of 2020. Lecții pentru 2021. Rând pe rând, invitații noștri te vor ajuta să îi cunoști mai bine, să vezi cine sunt ei în afara programului. Totodată vor împărtăși experiențele lor din 2020, dar și motivațiile cu care au pornit în 2021.
Aceeași temă, 6 viziuni diferite
Lasă-te inspirat de răspunsurile profesioniștilor din MarCom și descoperă timp de 6 săptămâni câte un nou capitol și un nou personaj principal!
Fiecare invitat tratează subiectele în stilul său caracteristic, franc și electric. Pentru că fiecare este un expert în aria sa, avem și întrebări personalizate care abia așteaptă să le descoperi.
Capitolul VI al acestei ediții are drept personaj principal pe Iulia Niculae – Cuciurean – Passionate Doer & Marketing Expert, cu experiență în marketing la agenții, ONG-uri și companii .
Iulia definește portretul omului de marcomm din 2021, astfel:
Flexibil, autentic, creativ, conectat la trenduri, la tech și la digital.
Capitolul V al acestei ediții are drept personaj principal pe Matei Psatta – Digital Native, cu experiență în advertising / marketing la multiple agenții .
Matei oferă un sfat scurt, dar cuprinzător, juniorilor în Marcom care caută o metodă de a atrage atenția la momentul angajării:
Un mail bun sau un pitch scurt. Este atât de simplu.
Capitolul IV al acestei ediții are drept personaj principal pe Diana Angheluță – Business Unit Director, cu o experiență demonstrată de istoricul
ei în industria marketingului și advertising-ului.
Diana ne oferă un sfat despre cum să nu pierzi în online emoția și impactul pe care puteai să le transmiți în pitch-urile face to face:
Un trick pe care îl aplicăm în prezentările online este să
includem content video sau interactiv care creează emoție și
captează atenția mai bine decât un content static.
Capitolul III al acestei ediții are drept personaj principal pe Theodor Sandu –award-winning Romanian creative.
Theodor ne oferă un sfat în contextul provocărilor întâmpinate oriunde te-ai afla :
Cred că succesul, în industria noastră, vine peste tot la fel, tot
ce trebuie să faci este să „stay foolish, stay hungry”.
Capitolul II al acestei ediții are drept personaj principal pe Ioana Mazarc-Sigarteu, Enthusiastic and Professional marketer & communicator.
Ioana ne oferă un sfat insightful de care orice marketer ar trebui să țină cont :
În principiu, în marketing învățăm că e nevoie să atingem consumatorul acolo unde este el.
Primul capitol al acestei ediții îl are drept personaj principal pe Mih Lovin – antreprenor în industrii creative.
Mih își face debutul în acest eBook cu o frază statement și insightful:
Dacă ai un ciocan în mână orice obiect o să ți se pară cui
Descarcă primul capitol al Micului eBook al Marelui MarCom și vezi toate răspunsurile lui.
Ce vei descoperi în eBook?
- Persoanele din spatele campaniilor și agențiilor de succes
- Recomandări de tooluri utile
- Răspunsuri la întrebările „Cum pitch-uiești corect în online?”, „Cum exersezi creativitatea în echipă în condiții de brainstorming digital?” sau „Cum îți atrage atenția un junior?”
- Schimbările din MarCom la un an de pandemie
- Sfaturi de healthy practices în online
- Opinii personale despre cele mai hot subiecte: Marketing&PR pentru Cryptomonede, social marketing și fake news
- BONUS: glume, referințe la meme și jocuri
Urmărește-ne pe Facebook, Instagram și Linkedln pentru a rămâne la curent cu ultimele noutăți în MarCom.