Pastila de joi – #femvertising

Anul acesta pare a fi anul femeilor. Începând cu discursul Patriciei Arquette de la decernarea Oscarurilor și terminându-se cu reclamele de la Super Bowl 2015, vocile femeilor se fac auzite.

 

Era natural ca și lumea publicității să se adune și să vină cu termenul de #femvertising. Acest termen este folosit pentru realizarea unor reclame care transpun ideile feministe; a nu se confunda cu categoria de reclame dedicate femeilor.

Acest tip de abordare duce la o mai mare încredere în branduri și la creșterea numărului de vânzări, conform unui studiu făcut de SheKnows în 2014. Alte aspecte abordate de acest studiu relevă faptul că 94% dintre femei cred că imaginea de sex simbol este dăunătoare pentru femei, 92% dintre acestea știu o campanie pro-feminism, iar 52% au cumpărat un produs pentru că le-a plăcut modul în care brandul a portretizat femeile.

femvertising1

http://www.adweek.com/files/imagecache/w1200/feminism-infographic-01-2014.jpg

Mai jos aveți câteva dintre cele mai virale astfel de reclame care prezintă femeia din tot felul de ipostaze diferite și încearcă să combată stereotipurile.

Always- Like a girl

 

Pantene- Not Sorry

 

Lean in –Ban Bossy

 

Under armour – I will what i want

 

Verizon- Inspire her mind

 

Care dintre ele considerați că transmite cel mai puternic mesaj?

 

Pastilă administrată de Ivona Băbărelu, membru IAA Young Professionals.