Pastila de Joi: Color Run Locul unde Brandurile prind culoare

Dacă îți era frică că o să pierzi evenimentul si te trezeai că pleci cu două ore mai devreme de acasă, apucai să te bucuri de magia brandurilor. Uitai de soare, de faptul că în luna aprilie sunt 26 de grade și e o căldură aproape insuportabilă.

colorrun1

Dero – experiența 4D, în care intrai intr-o capsulă, unde ți se ofereau niște ochelari și vizionai ce minuni face Clăbucel. În momentul în care aparea o mașină de spălat pe ecran, jos exista un ventilator, care se activa, și împrăștia mirosul proaspăt de levănțică. Pe lângă asta îți făceau și poze când erai în cabină și ți le printau și ți le dădeau pe loc.

colorrun2

BCR – “Ești murdar din cap până în picioare, dai bine în orice poză, doar la ColorRun se poate” – dacă până în momentul evenimentului trăiam cu impresia ca este un brand foarte anost, și care are un target de vârstă mai înaintat, am rămas plăcut surprinsă să observ că promovează foarte multe activități pentru tineri. La standul lor puteai să faci 3 poze film unde aveai timp 3 secunde ca să îți schimbi poziția. Am ales să facem pozele cât mai amuzante, deoarece toți cei de la BCR ne-au îndreptat în direcția respectivă.

colorrun3

Hyundai – cum stăteam și așteptam evenimentul să înceapă, am observat un copil care desena ceva pe o mașină. M-a intrigat suficient de mult cât să mă duc la stand-ul lor, să iau și eu o cariocă și să încep să desenez. Pe urmă un reprezentant al brand-ului a venit și ne-a făcut poză cu creația noastră (desenam cu atât entuziasm că au venit și prietenii mei să deseneze)

colorrun4

Orange – mi s-a părut genială ideea lor. Precum am fost printre primele sosite, eu și prietena mea ne-am dus să vedem ce se întâmplă acolo. Reprezentanții Orange, îți colorau pe corp, unde îți doreai, un model la alegere (fluture, pisică sau cangur – simbolul abonamentelor lor). Am ales să ne facă o pisică. Procesul era destul de simplu, îți dădeau cu ojă pe mână, urmărind un șablon, după care îți puneam cu un tub, sclipici negru. Toată lumea se îngrămădea la stand-ul lor dar nu știu câti dintre ei știau ce înseamna „tatuajele”.

Canon – aceștia făceau doar poze, nu au venit cu nimic memorabil.

Aceștia au fost singurii sponsori care au adus culoare la eveniment. Nu aveai cum să te plictisești așteptând să înceapă cursa de 5 km, pe noi ne-a atras și ne-a amuzat fiecare stand, în parte și am uitat că avem de așteptat start-ul. Brandurile s-au întrecut pe ele, fiecare aducând ceva original și cât mai interactiv evenimentului.

 

Pastila colorata administrata de Lucia Marin, membru IAA Young Professionals.