Pastila de joi [A] – Facebook lansează Blueprint
De-a lungul timpului mai mulți colegi de breaslă s-au grăbit să prevadă moartea Facebook-ului.
Lucrul acesta nu s-a întâmplat, Facebook este bine mersi și o va duce bine atâta timp cât advertiserii vor fi mulțumiți de rezultatele obținute pe platforma de socializare. Ei au înțeles foarte bine acest lucru și au lansat Blueprint, un centru de eLearning care își propune să învețe profesioniștii din marketing cum să obțină rezultate derulând campanii în Facebook.
Blueprint are peste 35 de cursuri pe teme legate de publicitatea online, de la targetare la A/B testing. Pe lângă cursuri, platforma oferă și posibilitatea certificării. Se zvonește că primul român certificat a fost Matei Psatta, responsabilul de departamentul Social Media al Leo Burnett Romania.
Blueprint este disponibil tuturor utilizatorilor Facebook, momentan doar în limba engleză. Acestea fiind zise nu ne mai rămâne decât să vă urăm un „să aveți conversii, frate!”.
Pastila administrata de Tibi Neagu, membru IAA Young Professionals.