Pastila de joi – 8 mai
Pastila de joi revine! Nu cu atât de multe campanii de pe la noi (probabil pentru că este prima săptămână de după vacanța de 1 mai) dar cu destul de multe spoturi de prin afară.
Începem cu primul spot, apărut chiar în a doua zi de mai, la Axe:
Axe ‘Soulmates’ from Lewis and Fitch on Vimeo.
De data aceasta personajul masculin, nu mai folosește Axe ca să atragă multe fete, ci ca să o atragă pe The One. Probabil odată cu schimbarea de ambalaj, scrimbă și mesajul din „atragi multe femei” în „o atragi pe cea care contează”.
Renault lansează cea mai silențioasă mașină a lor, Renault Twizy, într-o bibliotecă:
Astfel ei sugerează că e mai silențioasă și decât Rolls Royce-ul lui David Ogilvy. Sunt curios dacă și la 100 de km/h e la fel de silențios. Sau dacă prinde 100.
Lego își continuă campania lansată o dată cu filmul lor:
LEGO – The Awesome Alliance from Konstellation on Vimeo.
Sau poate nu a adus câte vânzări s-au așteptat ei, și acum fac remarketing. În orice caz, uitându-me peste cifre, a avut rezultate destul de bune inițiativa lor.
Heineken a lansat primul lor spot pentru Fifa 2014, unul care face trimitere la The Orange Festival din Olanda:
Așa cum eram obișnuiți, multă culoare și random în spoturile lor. Săptămâna asta, au avut și o activare pentru spot, de data aceasta împreună cu KLM:
Destul de isteață combinașia dintre cele două branduri.
Încheiem cu încă un motiv pentru care Coca-Cola împarte fericire, de data asta în Singapore:
Nu vreau să fiu cârcotaș, nu am nimic cu Coca-Cola, dar cum au reușit să surprindă momentul în care ei desfac dozele și citesc mesajele pentru prima dată, dacă atunci când au aterizat dronele, pe acoperiș nu era niciun cameraman?
Puteam să zic totuși și de Axe, cum că nimeni nu își dă cu spray în benzinărie, dar i-am iertat, pentru că fata visurilor este un context în care mai faci și compromisuri.
Pastila administrata de Daniel Marius Iordache, membru IAA YP.