Pastila de joi – 31 iulie.
Dragilor,
Sa va fie minunat inceputul de weekend m-am gandit sa abordez un subiect frumos si delicat. Femeia – muza in advertising.
Si pentru ca am avut cateva articole (care s-au lasat cu debate prelungit) legate de femeia independenta, puternica, de cariera, mai ceva ca sampoanele 3-in-1, am zis ca de data asta este cazul sa ma focusez pe emotiile pe care le poate transmite o femeie prin sensibilitate, gingasie, senzualitate, dorinta, visare.
Desigur ca „muza” are si ea rostul ei , iar eu personal nu as aseza-o pe un excavator sa manance alune in ciocolata, dar asta este alta poveste care „vinde”.
Se spune ca unei femei ii sta bine mai tacuta, asa ca o sa fac ceva ce nu fac in mod obisnuit. O sa vorbesc mai putin si o sa arat mai mult. Pentru ca am selectat cateva ad-uri care nu cred ca ar trebui comentate prea mult.Pentru ca, dupa parere mea sunt genul de ad-uri care iti vorbesc ele tie. Pentru ca nu ai nevoie decat de simtul auzului si simtului vazului. Aaaa…si imaginatia fiecaruia. Enjoy 🙂
Daca pana acum ad-urile au cam fost pentru baieti, ma gandesc ca ultima sa fie pentru noi, fetele. Pentru ca nimic nu e mai sexy decat sa te iubesti asa cum esti 🙂
Pastila administrata de Andra Nistor, membru IAA Young Professionals.