Pastila de joi – 3 iulie
Se lasa cu pastila de joi.
Cannes-ul doar ce si-a desemnat castigatorii si nu puteam lasa evenimentul sa treaca neobservat.
La categoria Titanium and Integrated Grand Prix, Titanium a fost acordat agentiei Dentsu Tokyo pentru executia Sound of Honda.
ADAM&EVEDDB au punctat la randul lor cu un Integrated Grand Prix pentru campania Sorry I Spent it on Myself. Harvey Nichols un retailer de lux a creat o linie de produse simbolice care sa permita clientilor sai sa cheltuie mai mult pe ei insisi .
Cei de la Volvo nu puteai trece nici ei pe sub radarul Cannes dupa toata nebunia stunt-urilor cu Van Damme. Case studiul cu care au castigat si ei un Leu de Aur poate fi luat in vizor aici
Poti ridica nivelul (cel putin aparent) de fericire avand ca punct de orientare simpla poza de buletin? Sucursala McCann din Lima a propus o varianta demna de un Grand Prix la categoria Media Lions care spune ca da.
Daca am reusit sa va trezim interesul puteti vedea toti castigatorii vizitand
http://winners.canneslions.com/2014/index.cfm
Pe data viitoare!
Pastila administrata de Mihai Teodorov, membru IAA YP.