Pastila de joi – 22 mai
Cafea? Ceai? Aseaza- te comod and enjoy selectia din aceasta joi (hai ca a iesit si cu rima :p)
Coca-Cola a lansat primul spot TV compus in intregime din clipuri video scurte facute de fani. Acestia au trebuit sa interpreteze cum simt „The AHH”– acel sentiment de nedescris pe care il obții de la o înghițitură de Coca-Cola.
De la open happiness la ceva mai serios, noul spot Save the Children reuseste sa puncteze faptul ca saracia in randul copiilor nu este ceva sexy si ea reprezinta inca o problema care merita atentie.
Revin la cico :p, cei de la Pepsi au montat intr-o statie de autobuz din Londra un panou LED pe care au proiectat initial imagini ambientale. Parea un simplu geam de plexiglas, pana cand….
Si pentru ca tot am pornit spre fantastic, Ubisoft a lansat un spot pentru noul lor joc “Watch Dogs” sub forma unei farse prin care ii face pe oameni sa creada ca un soft instalat pe telefonul lor poate sa conduca lumea.
Voi incheia cu iubire amintind de campania plina de umor lansata pe Facebook de A.1 Steak Sauce. Cine spune ca monogamia este buna? Campania surprinde faptul ca dupa aproape 50 de ani, A.1 Steak Sauce nu mai este într-o relație exclusivă cu friptură si se imprieteneste cu o gamă largă de alte produse alimentare.
Brandul se întoarce la numele sau original – A.1. Sauce si incearca sa arate ca este bun „Pentru aproape tot. Aproape.”.
Si un reveal, cu siguranta ati vazut clipul care prezinta 20 de straini impinsi spre a se saruta pentru prima data. La cateva zile dupa aparitie s-a descoperit ca intreg clipul nu a fost un experiment social interesant, ci a fost facut pentru brandul de haine WREN.
Pastila de azi a fost administrata de Iulia Niculae, membru IAA YP