Pastila de joi – 21 august – o pastila pentru fiecare

Săptămâna asta livrăm o pastilă de joi pentru fiecare. De la copii la adolescenți și adulți. Însă, înainte de asta, deschidem prin a comunica festivalul Adfel.

ADfel e singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania si cel mai misto playground al creativitatii de la noi după cum se prezintă ei, și are loc în Fabrica, pe strada 11 iunie, nr. 50. El are loc între 18 și 24 august, primele 3 zile fiind dedicate asociațiilor studențești iar ultimile zile exclusiv brandurilor.
Revenind la campanii, prima despre care o să vorbim este campania celor de la Itsy Bitsy FM, numită „Copilul tau are nevoie de timpul tau, nu de banii tai”. A început cu „Bețișorul Fermecat” care funcționează pe bază de imaginație și a continuat săptămâna asta cu „MamiPoneiulMagic” și „TatiAvionul” în ediție limitată. Ele pe lângă imaginație au nevoie și de timp însă sunt gratis 🙂

past1

past2

past3

(sursa foto: https://www.facebook.com/radioitsybitsy )

 

Cea de a doua comunicare vin din partea celor de la Nike, cu un nou footwear pentru basketbaliști. Spotul comunică în mod special cu adolescenții, dărâmând piedicile puse în cale acestora de către părinți (ești prea slab, ți-ai greșit mingea etc.) în perioada în care aceștia trebuie să ia decizia dacă se riscă să continue cu sportul sau merg pe varinta sigură și se axează pe școală. Videoul  comunică o provocare din partea lui Kevin Durant, de a continua până când ajung atât de buni încât să joace contra lui, desigur, purtând noii bascheti de la Nike.


Și astfel ajungem la noul spot de la Ciucaș, care-și comunică în TV promoția națională pentru consumatori. Cu o voce calmă și relaxantă, aparținând lui Florin Zamfirescu, pe un fundal din specifica lor poiană a relaxării, Poiana Ciucaș, anul acesta dau 1 000 000 de beri și  10 premii a câte 10 000 de euro (toate taxele plătite de ei). Relaxare tată!

[spotul este proaspat, proaspat – in curs de lansare 🙂 ]

 

Pastila administrata de Daniel M. Iordache, membru IAA YP.