Pastila de joi, 16 octombrie
Pana vine Netflix la noi, pe 5 noiembrie, AMC vine in Romania iar vizualul prezent in comunicatele de presa ne aminteste de serialul multi-premiat Breaking Bad.
Mai mult de a fi un serial extrem de bine scris si realizat, acesta a readus in atentia noastra arta posterului, uneori uitata in comunicare.
Va propun spre analiza cele cinci vizualuri care au promovat fiecare sezon, plus al saselea, pentru ultimele episoade.
Acestea urmaresc evolutia serialului si evoca prin fotografie si simbolistica un sezon intreg, o serie de evenimente si intorsaturi de situatii complexe, asa cum ar trebui s-o faca orice poster. Daca celalte postere fac referinta la lucruri care se intampla in episoade, la “internal jokes”, primul este cel care merita atentia noastra, fiind cel care vinde.
Voua cum vi se par?
Sursa poze: http://blogs.amctv.com/
Cum stii ca promovarea este buna? User-generated advertising. Oamenii incearca sa-si arate propria lor viziune asupra acesteia, contribuind la ea.
Iata doar cateva exemple:
http://posterology.tumblr.com/tagged/Breaking+Bad/chrono/
http://abduzeedo.com/breaking-bad-illustrations (mai multi autori).
Pentru cei care au vazut serialul, “posters, bitch!’, pentru ceilalti, vizionare placuta!
Pastila administrata de Ana-Maria Danailescu, membru IAA Young Professionas.