O capsulă de fericire, vă rog!
Este importantă fericirea într-o agenție? Depășesc rezultatele campaniilor conceptul de materialism și ne conduc către esențialul pus, adesea în umbră, și numit happiness?
Hai să ne imaginăm o agenție care aduce bucurie pe chipul angajaților, oferind fiecărui brand în cauză un ingredient, ce ar trebui să fie indispensabil în orice campanie: capsula de fericire.
Un studiu recent de la Univeristatea din Warwich a constatat că fericirea a dus la o creștere a productivității cu 12%, în timp ce angajații nefericiți au fost cu 10% mai puțini productivi. Echipa de cercetare consideră că fericirea umană are efecte intense și pozitive asupra productivității. Un exemplu definitoriu este Google, care a investit mai mult în sprijinirea angajaților, satisfacția acestora crescând radical cu 37%.
“We help brands spread Happiness along the customer journey.” Acesta este motto-ul care definește agenția de publicitate Hapiness Anywhere, din Belgia.
Scopul agenției este să ofere absolut tot ce este nevoie pentru a aduce un sentiment de bucurie oamenilor.
Persoanele fericite lucrează eficient și au rezultate bune. O muncă sănătoasă va avea, la final, milioane de zâmbete tipărite pe chipul oamenilor.
Campanii premiate cu amprenta “Happiness”
Campania #NoFilter UNICEF, realizată de Happiness Saigon anul trecut, a primit titlul de cea mai premiată idee creativă a Vietnamului. Ținând cont de importanța apei curățate în Vietnam, campania a realizat o serie de fotografii ale copiilor vietnamezi obișnuiți să consume apă poluată din râul localității de unde trăiesc.
Hearts – Plasturi pentru inimi micuțe și rănite – o campanie adresată copiilor de pretutindeni, dorește să aducă un „tratament” cald și educativ inimilor rănite, sub umbrela brand-ului Hansaplast. În acest sens, s-au creat 10 tipuri de plasturi și o carte cu povestea fiecăruia, ilustrată de designeri diferiți. Plasturii tratează 5 tipuri de dureri primare ale copiilor: pierderi, certuri, frici, greșeli și creșterea.
Agențiile sunt într-o continuă schimbare, încercând să găsească soluții pentru a crea o atmosferă cât mai prietenoasă la locul de muncă.
În estul Londrei, agenția de PR – Aisle Eight a creat un spațiu cât mai confortabil pentru angajații săi, ținând cont, în principal, de modernizarea acestuia. În fiecare vineri de la ora 17:00, un angajat al agenției are ocazia să-și arate abilitățile de jonglerie cu sticle, urmând să-și servească colegii cu cocktail-uri.
Aisle Eight, cofondatoarea Laurean Stevenson afirmă: “We wanted to create a culture where our team would look forward to coming to work, and that meant working hard to build the right team who all shared the same vision and had the same work ethics.”
“Happiness is the ultimate rebellion! Great working with these 2 rebels.”, afirmă Kris Hoet – Co-Founder Happiness Anywhere.
Articolul a fost scris de Andreea Ștefania Șușală, membru IAA Young Professionals.