Nuanța verde a publicității – Green Advertising

 

Articol scris de Adrian Pasita, membru IAA Young Professionals

 

Dacă vei căuta în DEX definiția publicității vei afla că aceasta este faptul de a face cunoscut un lucru publicului; difuzare de informații în public; caracterul a ceea ce este public. Dacă vei încerca să descoperi ce este publicitatea verde, nu vei găsi niciun rezultat. Nu merge nici cu green advertising. Aici te ajut eu.

Ce înseamnă green advertising?
Green advertising este o ramură a publicității concentrată pe promovarea factorilor care au legătură cu protejarea mediul înconjurător.
Pe măsură ce apar din ce în ce mai multe probleme legate de mediu, apar și preocupări. Companiile consideră oportună ocazia de comunica aceste probleme, alături de exemple despre cum și ce fac ei pentru ca planeta să rămână verde. Prin urmare, avem green advertising.

Cum faci green advertising?
Green advertising are două metode de aplicabilitate:

  • Poți arăta că produsul tău este realizat într-un mod natural, cu ingrediente naturale și este prietenos cu mediul înconjurător. Acest lucru ajută la poziționarea produsului tău ca fiind natural și mai bun.
  • Te poți poziționa ca un brand ce este îngrijorat de distrugerea mediului înconjurător și dorește să repare acest lucru, direct sau indirect.

 

Cine apreciază green advertising?
Un studiu realizat de către Nielsen Global Survey on Corporate Social Responsibility pe un eșantion de 30 de mii de consumatori din în 60 de țări, printre care și România, ne spune următoarele:

  • 49% preferă să lucreze pentru companii ce dezvoltă campanii CSR.
  • 51% sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse comercializare de companii de rulează campanii cu impact social.
  • 52% au achiziționat un produs sau mai multe de la cel puțin companie angajată în campanii CSR.
  • 51% verifică ambalajul pentru a verifica dacă acesta este eco-friendly sau dacă produsul natural.

Știai că cei din categoria Millennials răspund cel mai bine la acest tip de comunicare?

De ce green advertising?
Pentru că aceasta spune verde-n față! (see what I did there? ☺)
Verde este logo-ul unei vieți sustenabile, eco, în strânsă legătură cu natura pe care dorim să o protejăm. Peste tot găsești articole despre poluare, despre cum resursele naturale sunt pe cale de dispariție, la fel și multe specii de animale. La fel de multe articole găsești și despre reciclare, energie regenerabilă și sustenabilitate. Citim aceste articole, le discutăm la bere cu prietenii, iar apoi ce facem?

Tu cu cine faci green advertising?