Mirosul oportunității sau Best examples of fragrance marketing hype

Comunicarea în domeniul cosmeticelor și în special în parfumerie este importantă! Din acest motiv, e nevoie de mijloace diferite de comunicare pentru a ajunge la cât mai mulți clienți!

Iată o selecție personală de spoturi din categorie, câteva din cele mai outrageous campanii pentru parfumurile bărbătești, cu vedete care mai de care. Am păstrat la final campania preferată:

1. DIOR Sauvage (starring Jonny Deep)

2. DIOR Homme Intense (starring Robert Pattinson)

3. JIMMY CHOO Man (starring Kit Harington)

4. PACO RABANNE Invictus

5. DOLCE GABBANA Light Blue (starring David Gandy)

6. BOSS The Scent (starring Theo James)

7. GIVENCHY Gentleman Only (starring Simon Baker)

8. TOM FORD – my personal favourite ?
A şocat lumea modei cu reclamele sale încărcate de tensiune sexuală. A frânt multe inimi feminine când şi-a prezentat partenerul, pe Richard şi a cucerit toată populaţia globului cu hainele şi accesoriile imaginate de el.

Ca designer de modă, una dintre cerinţe este să te gândeşti mereu la viitor; să anticipezi ceea ce îşi doreşte consumatorul, încă dinainte ca acesta să ştie ce vrea. Care va fi următoarea geantă, următorul pantof, următorul hit? În viaţa personală, însă, mi-ar plăcea să mă bucur mai mult de prezent. (Tom Ford în revista „Achtung”)

Despre campaniile sale publicitare:
„Presupun că da, am fost vinovat de provocare, dar este și marketingul bun-simțului – puneți o sticlă de parfum în decolteul unei femei sau între coapsele ei – și oamenii vor observa”. (într-un interviu cu Colin McDowell, Selfridges – 2009)


Pastila administrata de Alexandra Cocheci, membru IAA Young Professionals.