Marketing Tribe 2.0 – OF-urile din MarCom
Triburile
Au apărut odată ca niciodată rotocoale de fum şi strigăte de adunare. Aşa cum, pe vremuri, la un singur semnal se aduna toată lumea în jurul focului, anul trecut, la semnalul IAA YP Cluj, toată comunitatea de marketing s-a adunat la lansarea catalogului Marketing Tribe. De atunci, credem cu tărie că suntem Smarter By Association.
#UnimTriburile
Anul acesta evoluăm, împreună, spre Marketing Tribe 2.0 în 26 Noiembrie, de la ora 18:00 la International Ballroom din Cluj-Napoca.
Dezbatem OF-urile
Participă la o sesiune de brainstorming în cadrul celei de a doua ediții Marketing Tribe și împreună vom găsi soluții la problemele reale cu care se confruntă agențiile, companiile, respectiv specialiștii de marketing si comunicare. Alătură-te unui panel de speakeri reprezentativi din mediul de business local și național:
- Victor Gavronschi, Director General, Loopaa Marcom
- Răzvan Crișan, Director General, MSA Advertising
- Sergiu Mircea, Director de Marketing, Banca Transilvania
- Sonia Nechifor, Managing Partner PR Venture
- Ioana Căprar, Consultant Marketing și Comunicare
- Andi Vanca, PR Manager Electric Castle Festival
Moderatorul evenimentului va fi Călin Biriș, Președintele asociației IAA YP Cluj și Digital Director în agenția Loopaa Marcom.
Vă mulțumim tuturor pentru înscriere. Pentru că am atins numărul maxim de participanți, înscrierile s-au încheiat. Vă așteptăm cu drag, miercuri, de la ora 18.00 la International Ballroom.
Te așteptăm!
Echipa IAA YP Cluj
Partener digital al evenimentului: Banca Transilvania
Sponsor: SamMills Distribution
Parteneri eveniment:
Chris Nemes Photography, Crush Wine Bar Cluj, Livada – Restaurant cu Grădina, International Ballroom, Transylvania College, Loopaa, Netlogiq, MSA Advertising, Lightwork Studio, Business Ladies Club, PMA Invest, PR Venture, Florariile Magnolia, Libraria Alpha, Jolidon Romania, bizz.club.
Colaboratori:
JCI Cluj, Capitolina City Chic Hotel, Hotel Capitol Cluj-Napoca, Hotel Central, Cluj Hub, Soimii Patriei – Cluj Napoca Ultimate Frisbee Team.
Parteneri media:
Transilvania Business Magazine, Revista Bulevard, Radio Napoca FM, Zile si Nopti Cluj-Napoca, Romanian Copywriter, Cluj Life, Conversion, Zelist Monitor, Ziua de Cluj, Cat Costa Clujul, ShareCluj, Cluj City App, ProfitShare, Electric Castle Festival, Dispersie.