Marketing după Perdea din nou la Cluj-Napoca – ediția a treia
Marketing după Perdea se întoarce toamna aceasta în Cluj-Napoca, eveniment în cadrul căruia vei avea oportunitatea de a pune întrebări și de a discuta aspecte știute și neștiute pe care le vei întâlni într-o carieră în marketing și comunicare.
Te invităm să tragi cortina și să iei parte la o discuție deschisă cu specialiști din MarCom-ul clujean. Dacă ești student la Marketing, Comunicare sau pur și simplu ești pasionat de acest domeniu, te invităm să îți completezi cunoștiințele teoretice și să aflii din secretele specialiștilor în domeniu.
Primul eveniment a acestei ediții va fi în data de 9 noiembrie, ora 18:30 la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, în 16 noiembrie, ora 18:30 ne vom întâlni cu studenții de la Facultatea de Business, iar în 17 noiembrie, ora 18:00 vom încheia seria evenimentelor din Cluj-Napoca la la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării. La fel ca și anul trecut, și în acest an vom împărtăși din experiența speakerilor studenților de la Universitatea ”1Decembrie 1918” Alba Iulia în cadrul unei întâlniri în 12 noiembrie, ora 11:00.
Invitații evenimentului sunt specialiști, manageri de marketing sau antreprenori din MarCom-ul clujean:
Alex Zaicu-Lenard – Marketer, Altom
Andrei Țigănaș – copywriter, trainer și coach, președintele IAA YP Cluj-Napoca, Bloomanity
Cristina Grivase – Marketing Specialist, Neusoft EDC
Călin Biriș – Digital Director, Loopaa Marcom
Cipriana Stan – Communications Specialist, iQuest
Dafina Suciu – Marketing Manager, Hotel CITY Plaza
Daiana Săuca – Marketing Adviser, Blitz Imobiliare
Dana Gherasim – Key Account Manager, Hotel CITY Plaza
Dragoș Movila – Marketing manager la Magnolia și Branch manager la Asociația Teaching
Oana Vlad – Specialist Marketing și Vânzări
Patricia Prodan – Marketing Services Specialist, Steelcase
Roxana Marița – Communication & PR Officer, Banca Transilvania
Silvia Ozsvath – Event Coordinator, Transylvania College
Teodora Aușan – Demand Generation Manager, Global App Testing
Victor Gavronschi, Director General și Fondator al agenției de marketing Loopaa
Două dintre studentele care au participat anul trecut la Marketing după Perdea sunt acum colegele noastre în IAA YP Cluj.
”Știu că am rămas impresionată de discuțiile speakerilor și de sfaturile primite, așadar principalul motiv pentru care am vrut să revin la eveniment a fost să mă reîntâlnesc cu unii dintre ei și să le ascult pățaniile. Oamenii aceștia vorbesc din experiență, te pun la curent cu realitatea din agenții și din companii, iar dacă nu ești încă hotărât dacă să faci sau nu marketing în viitorul apropiat, ascultându-i îți dai singur răspunsul. Daiana Săuca, masterandă la FSEGA, Strategii și Politici de Marketing și Marketing Adviser la Blitz Imobiliare și colega noastră în cadrul IAA YP Cluj
Am participat anul trecut la evenimentul „Marketing după Perdea” și pot să spun că orele pe care le-am petrecut acolo au meritat din plin. Consider că este foarte important, în special pentru un student, să înțeleagă cum funcționează marketingul și comunicarea în viața reală. De asemenea, apreciez faptul că speakerii prezenți la eveniment și-au răpit din timpul lor pentru a ne învăța ce înseamnă cu adevărat marketingul și pentru a ne răspunde la toate întrebările. Denisa Marița, studentă în anul III la Comunicare și Relații Publice, FSPAC și colega noastră în cadrul IAA YP Cluj.
Premiile speciale ale acestei ediții: o zi de shadowing a specialistului de marketing în cadrul a patru companii
Accesând link-ul http://bit.ly/Marketing-dupa-perdea-2016 îți poți confirma locul și șansa de a câștiga o zi de shadowing a specialistului de marketing în companii precum: Magnolia, Hotel CITY Plaza, Loopaa sau Transylvania College.
Vrei o carieră în marketing sau comunicare?
Atunci fă primul pas și înscrie-te acum gratuit la un eveniment creat special pentru tine!