Google AdWords Express – acum și în România

Ce este Google AdWords Express?
Google Adwords Express este o versiune mai ușor de folosit a binecunoscutului AdWords ce ajută companiile mici să realizeze, în mai puțin de 15 minute, campanii de promovare pe Google. Ca rezultate, cu acesta poți crea campanii pentru apeluri telefonice, vizite în magazin și actiuni pe site.
Cum funcționează Google AdWords Express?
În clasicul AdWords, aveți la dispoziție o varietate de opțiuni de bugetare, inclusiv licitarea CPC și licitarea CPA. În AdWords Express, lucrurile par mult mai simple. Decât să spui cât vrei să plătești pentru rezultat, îi spuneți cât doriți să cheltuiți iar el se ocupă de restul.
Ideea este că pentru a crea o campanie este incredibil de simplu, dumneavoastră nu trebuie să faceți decât următoarele:
 Setați categoria de business – domeniul de afacere.
 Textul ce doriți să apară – doar trei rânduri despre afacerea dumneavoastră.
 Unde doriți să trimiteți persoane – pe site sau pe Google My Business
 Un buget lunar maxim – Google vă oferă o recomandare evidențiată dacă nu sunteți sigur.
Întregul proces durează aproximativ 15 minute.
Google AdWords sau AdWords Express?
Pentru a fi clari, în timp ce ambele platforme vă permit să creați campanii de promovare, Google AdWords și AdWords Express sunt foarte diferite. Google AdWords este o platformă complexă care vă oferă control deplin. Cu acest nivel ridicat de control vine o cantitate la fel de mare de complexitate, ceea ce este uneori intimidant pentru agențiile mici de publicitate sau companii ce doresc să creeze aceste campanii in-house.
AdWords Express oferă o interfață simplificată pentru utilizator, cu mai puține opțiuni, dar și mult mai puțin control asupra modului în care este cheltuit exact bugetul.
Unde găsesc Google AdWords Express?
Poți găsi mai multe detalii despre acesta pe site-ul oficial Google AdWords Express. 

 

 

Articol scris de Adrian Pașita, Digital Superhero și membru IAA Young Professionals