Merge old and new and forge their world @ CompetițIAA 2022

CompetițIAA – unul dintre cele mai longevive proiecte IAA YP – este un concurs dedicat studenților curioși și creativi, pasionați de marketing și comunicare, ce le oferă contextul perfect de a-și pune în practică abilitățile și pasiunea pentru lumea MarCom, oferind soluții brief-urilor date de sponsorii programului.

„Inteligența artificială face parte din viețile noastre mai mult decât ne lăsăm să credem. Pentru CompetițIAA 12, aducem clasicii (The Old) la aceeași masă cu tehnologia din prezent (The New).

2022 marchează aniversarea a 12 ediții de CompetițIAA, iar IAA Young Professionals continuă să ridice punți între brandurile de azi și tinerele talente din MarCom. Cu fiecare ediție pe care o adăugăm acestui proiect, construim lumi noi, dedicate brandurilor partenere, bazate pe idei fresh ale studenților din noua generație.

Așteptăm cu nerăbdare să vedem ce briefuri au pregătit BCR și Tazz, iar pe studenții din MarCom îi invităm să aplice la CompetițIAA 12, pentru o porție autentică de briefuri pe bune, insighturi la cald și idei creative.”, a declarat Sabrina Dobrescu Președinte IAA Young Professionals România.

Prin specificul său, CompetițIAA depășește așteptările de la an la an, iar ediția cu numărul 12 nu face excepție. Ediția de anul acesta este una în care vechiul se îmbină cu noul. Teoria cu experiența practică. Și se pun pe masă briefuri reale, de la companii de top din România. 

Tinerii la început de drum, de oriunde din țară, pot intra în competiție având ocazia să se facă remarcați prin ingeniozitatea soluțiilor pe care le vor oferi în cadrul pitch-urilor finale. 

Studenții de până în 26 de ani (licență sau master) trebuie să formeze echipe de 3-5 membri. Se pot înscrie la CompetițIAA 12 prin intermediul acestui formular.

Pe tot parcursul desfășurării proiectului, echipele vor avea parte de suport și îndrumare din partea voluntarilor YP. Dar și de traininguri speciale, menite să antreneze creativitatea nu doar în cadrul CompetițIAA, ci și mai departe în carieră. Ideile bune sunt recunoscute, echipele câștigătoare primind marele premiu în valoare de 500 euro. 

Briefurile din cadrul ediției cu numărul 12 vin din partea sponsorilor: BCR și Tazz

Tema propusă anul acesta este inspirată din dorința de inovație constantă care pune perfect în valoare învățăturile de peste ani. Partenerii acestei ediții așteaptă de la concurenți insight-uri puternic ancorate în realitatea contemporană. La final, vor ca aceștia să prezinte campanii creative și eficiente ce rezolvă într-un mod ingenios cerința brief-ului. 

Înscrierile se fac pe https://bit.ly/CompetitIAA12,  până pe 8 noiembrie, ora 23:59.