CNSC şi-a pornit microfonul pentru ediţia aniversară

PRIME România, singura asociaţie a studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, anunţă începerea înscrierilor pentru ediţia aniversară a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare. Între 18 şi 20 aprilie, studenţii pasionaţi de comunicare sunt aşteptaţi la Biblioteca Naţională a României, pentru a dezbate pe baza unei teme puţin discutate în România, cea a Brand Experience-ului. Evenimentul se va desfăşura pe parcursul a trei zile, iar înscrierile se fac pe cnsc.primeromania.ro.

„Este o onoare pentru actuala echipă că putem organiza cea de-a X-a ediţie a unui eveniment care, în timp, a devenit unul dintre cele mai apreciate de către studenţi.”, a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. „Tema aleasă se află în tandem cu această ediţie specială. Brand Experience înseamnă să creezi o poveste în jurul brandului tău, iar în felul acesta, el să devină viu. Ce ocazie mai bună să abordăm acest subiect, care de altfel nici nu prea este discutat în amfiteatrele facultăţilor, decât la ediţia care celebrează povestea CNSC-ului”, a completat Andreea.

Prima conferinţă le va oferi celor prezenţi o experienţă menită să îi  introducă pe cei prezenţi în atmosfera evenimentului. Ei vor afla de la specialiştii din domeniu cum poate fi definit conceptul de brand experience, care sunt originile acestei noţiuni, cum a apărut conceptul în străinătate, dar şi în România şi ce rol are această practică în crearea unei relaţii între brand şi consumatori. Cea de-a doua conferinţă a fost gândită să le ofere participanţilor insight-uri despre tactici şi strategii de brand experience din offline. Vor fi aduse în discuţie avantajele şi dezavantajele acestui mediu, reguli după care se ghidează, dar şi bugetul necesar unor astfel de campanii.

Ziua a doua va începe cu conferinţa „Tactici şi strategii în mediul online” în care vor fi analizate diferenţele dintre experienţele create în mediul online şi offline, impactul asupra consumatorilor şi costurile implicate. La finalul zilei a doua, în cea de-a patra conferinţă, vor fi aduse în discuţie previziuni despre evoluţia campaniilor de brand exprience, iar participanţii vor afla cum sunt privite acestea în România de către companii şi consumatori.

Multiplele exemple practice oferite de specialiştii din domeniul comunicării, sunt printre cele mai apreciate părţi ale evenimentului de către studenţi. De aceea, organizatorii au ales că la ediţia aniversară să aducă o schimbare în modul de desfăşurare. Pentru prima oară în istoria CNSC,  după fiecare conferinţă, organizatorii doresc să invite un specialist în comunicare ce va  exemplifica punctele atinse în cadrul conferinţei printr-un studiu de caz.  „Ne-am dat seama, iar aici ne-au ajutat şi formularele de feedback de care am ţinut cont, că este mult mai util pentru colegii noştri studenţi, care de multe ori pleacă de la eveniment inspiraţi pentru teme de licenţă sau drumuri în carieră, să le oferim cât mai multe insight-uri despre campaniile de comunicare. De aceea, am mărit numărul studiilor de caz de la 2 la 4”, a declarat Claudia Petroi, Project Manager al CNSC. „Rolul conferinţei este şi el foarte important pentru că vine să aşeze o bază, le oferă acestora un bagaj critic, pe care mai apoi îl pot folosi pentru a se antrena în discuţii cu profesioniştii care vin să exemplifice cele discutate în panelurile dedicate studiilor de caz”, a completat Florentina Pîrvu, organizator al CNSC.

Ultima zi de eveniment este dedicată workshop-urilor care se vor desfăşura simultan. Cei care se vor înscrie, vor avea şansa de a pune în aplicare cunoştinţele acumulate în cele două zile de conferinţe şi studii de caz. „Workshop-urile sunt o parte foarte importantă a Congresului pentru că le oferă studenţilor şansa de a lucra sub îndrumarea profesioniştilor la realizarea unor campanii cu componente de brand experience.” a declarat Claudia Petroi, Project Manager al CNSC.

Înscrierile la eveniment se realizează pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la secţiunea Înscrieri. Taxa de participare constă în achitarea unei sume de 35 RON pentru conferinţe şi studii de caz, iar pachetul complet care include şi accesul la workshop-uri este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include şi  accesul la petrecerea din cea de-a doua zi şi gustarea din pauze.

 

***

CNSC este susţinut de partenerii:  Dacia, Coca-Cola, Comunicare.ro, Grolsch, Bitdefender, Tashi, Cumpăna, Tipro şi de partenerii media: IQads Kadett, PR Romania, StartUB, Metropotam, Hipo, Studenţie.ro, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, WebCultura, Buzz!Camp, TV City, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Ambition!, Dor de ducă, Bucharest Guide, Iaa Young Professionals, StudLife, 7 seri, România pozitivă, Iqool, Academiclink, Witmo.ro, Vinsieu.ro, Onlinestudent.ro, Studentiq.ro, Studentabil.ro, Calendar evenimente, Evenimentestudentesti, UN Youth România.

Despre CNSC
Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME România.Aflat la ce-a de-a 10-a ediţie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante şi cunoscute evenimente ale asociaţiei datorită caracterului informal pe care îl adoptă. CNSC oferă studenţilor oportunitatea  de a interacţiona cu cei mai buni specialişti, de a întreba, de a discuta şi de a primi răspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicării.

Despre PRIME
PRIME România este singura asociaţie de relaţii publice şi comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită şi 16 ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de comunicare.
PRIME este o organizaţie prezentă în mai multe ţări europene printre care: România, Slovenia, Italia şi Spania.
Asociaţia studenţească PRIME România are sediul central în Bucureşti şi două filiale naţionale în Braşov şi Iaşi.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm contactaţi:
Andreea Boldeiu
Project Manager CNSC
0727310853
andreea.boldeiu@primeromania.ro