Click to treat!
Managementul crizei in online: Interacțiunea cu consumatorii în online este deseori supusă unor întrebări care par fără răspuns, însă pregătirea pentru o criză în mediul online nu poate fi lăsată la voia întâmplării sau superstițiilor.
Interacțiunea cu consumatorii în online este deseori supusă unor întrebări care par fără răspuns, însă pregătirea pentru o criză în mediul online nu poate fi lăsată la voia întâmplării sau superstițiilor.
De aceea, în cadrul aceastei conferințe invitații vor răspunde celor mai presante întrebări cu privire la relația brandurilor cu consumatorii din acest mediu și despre cum se poate evita o sperietură zdravănă.
Nu te lasa speriat de crizele in online! Vino sa afli cele mai noi tehnici de detectare a fantomelor din prezenta online a brandului tau.
I-am invocat pe Andrei Bucur, Digital Manager Ursus Breweries, Monica Jitariuc, Head of Social Media The Practice si pe Vlad Popovici, Managing Director Kubis Interactive, sa ne vorbeasca despre monitorizarea imaginii in online, prevenirea crizelor si rezolvarea lor.
Te asteptam la IAA House, Calea Victoriei nr. 126, etaj 3, in incinta Teatrului Act, pe 1 noiembrie, la ora 19.30.
Pentru a nu ne speria cu prezenta, trimite-ne o confirmare pe mail la adresa contactyp@iaa.ro sau pe FB: facebook.com/iaayp