Catalogul Marketing Tribe lansat oficial

Pe 23 ianuarie 2013, a avut loc la Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca, lansarea în premieră a catalogului dedicat specialiştilor de marketing ce activează în diverse sectoare de activitate. Evenimentul desfăşurat sub egida „Smarter by Association ce a reunit peste 180 de invitaţi, furnizori şi consumatori de servicii de MarCom şi 28 de parteneri şi reprezentanţi media reprezintă un pas important în dezvoltarea unei comunitaţi puternice de marketing în Cluj-Napoca.

Mk tribe 3

Evenimentul de lansare “Marketing Tribe” a debutat cu un discurs pe tema aplicaţiei teoriei triburilor în MarCom, susţinut de autorul campaniei „Românii sunt deştepţi” – Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson, urmat de un moment muzical prezentat live de 7th Sphere Project şi de lansarea catalogului prin intermediul unui moment artistic, învăluit de mister, pus în scenă de „doi ieşeni îndrăgostiţi de Cluj” Cristina Bodnăreanu, actriţă şi coordonator de proiecte al Asociaţiei Colectiv A din Fabrica de Pensule şi Matei Rotaru, actor la Teatrul Naţional din Cluj. Seara s-a încheiat cu o degustare de vinuri rafinate oferite de Vin de Vie pe fundalul unui zumzet plăcut de networking.

Participanţii au  răspuns pozitiv invitaţiei de a se alătura pentru a contura o comunitate de marketing în Cluj şi a contribui astfel la creşterea mediului de MarCom local.

“Pentru mine, Marketing Tribe e un început plin de potenţial care pune, poate pentru prima dată, bazele unei comunităţi de marketing din Cluj, poate chiar din România. M-am bucurat să văd multă lume cunoscută, dar şi multe feţe noi pline de energie, lucru care mă motivează să susţin mai departe proiectul.” spune Rada TEIŞANU – EMEA Marketing Communication Specialist la Emerson.

“Catalogul Marketing Tribe cred că este o noutate pe piaţa din Cluj, eu personal nu ştiu ca de 10 ani să se fi editat un astfel de catalog. Felicit iniţiativa şi efortul de creare a unui astfel de instrument, îmi doresc să fie util celor care caută colaboratori pentru diferite servicii de marketing.” a afirmat Ioana CĂPRAR– Head of Business Developemnt SENSEMETRIC

“Prezenţa lui Sebi Olar a fost una reconfortantă şi care a adus un plus de imaginaţie şi profesionalism… iar prezentarea catalogului a fost ingenioasă. Mulţumim pentru aproape 3 ore de profesionalism” a afirmat Cristina GRIGORE – Director Executiv VIVA Media Agency

Catalogul cuprinde segmentarea specializată a furnizorilor de servicii de MarCom, date de contact actualizate a 66 de agenţii, precum şi articole de specialitate. Netlogiq face disponibilă descărcarea gratuită a catalogului Marketing Tribe şi în varianta online, la www.marketing-tribe.ro. Dacă reprezentaţi o agenţie şi doriţi să vă regăsiţi între paginile numarului următor vă rugam să ne contactaţi la iaa.yp.cluj@gmail.com.

Reuşita proiectului “Marketing Tribe” organizat de IAA YP Cluj, se datorează implicării şi sprijinului oferit de partenerii şi prietenii de la: AV Media, Creatica, Imagine Tact, Impress, Ink Design, Koncept Advertising, Nasii, Pablo, Trend Communicaton, Cluj Cowork, Golden Tulip Ana Dome, JCI, La Galleria, Mihai Şerban, Okian, Photo Romania, 7th Sphere Project, ZeListMonitor, Vin de Vie;

Parteneri Media: Evenimente in Cluj, TR Reporter, Transilvania Live, CityNews, Ziua de Cluj, Clujlife, OrasulCluj, I love Cluj, Revista Bulevard.

Marketing TribeMarketing Tribe

Mai multe poze de la evenimet puteți găsi pe pagina de Facebook IAA YP Cluj.