Campanie de marketinc sau doar copy neantemt?

Ai gresit, ai platit!

Sigur ati intalnit zilele acestea pe Facebook campania DOMO,  Cu totii gresim. Noi si platim! Cu super discounturi. Cand a aparut, au circulat pe News Feed-ul nostru imagini cu diverse produse cu textul gresit care au facut deliciul doritorilor de Share. Cum sa nu razi de un site atat de important care vrea sa iti vanda un Canar de bucatarie? Si ai ras, si ai dat Share si ai intrat pe site sa vezi daca e asa, am dreptate?

 

 

 

De unde a pornit? De la greseala celor de la eMAG unde au afisat produse cu preturi diferite, ajungand la pierderi de 200.000 euro. O suma foarte mare in marketing, cam o luna de reclama pe marile posturi TV sau cam 50 de milioane de afisari pe bannere online.

 

Te-ai fi gandit ca intr-un colt al birourilor DOMO, sta un copilas ce greseste textele pentru ei. Din cauza caniculei sau poate ca nu a luat bacul. Oricare a fost problema, cei de la DOMO au gasit o idee foarte faina cum sa iasa invingatori din aceste mici greseli. Dupa ce Domnul Kim a trimis un comunicat de presa, s-a pornit campania – Reduceri de pana la 50% pentru produsele Westwood.

       Kim Koellner (CEO DOMO – Le mulțumim celor care ne-au informat asupra erorilor apărute pe site-ul nostru. Trebuie să recunoaștem că ne-am amuzat, dar, în același timp, am considerat că trebuie să reacționăm și să oferim explicații clienților noștri. Identificarea unei persoane responsabile pentru acest incident nu a reprezentat o prioritate pentru noi. Cum spune un proverb românesc – Nu arunca greșeala ta asupra altuia, ci mai bine îndreapt-o. Alături de colegii mei, am hotărât să remediem erorile prin aplicarea unor discounturi la produsele Westwood. Putem spune că este modul nostru de a plăti pentru greșeli.

 

Adevarul este ca nu vom afla niciodata daca a fost o adevarata campanie inceputa de la o idee sau de la o greseala reala. Tot ce stim este ca cei de la DOMO si-au creat publicitate printr-un mod foarte ingenios. 

Sa va spun ce mi-am cumparat eu de la DOMO in urma acestei camapanii?

Aveti o imagine mai jos. Revin cu un review. Pana atunci sunt curios care este si parerea voastra: greseala nevinovata sau campanie de marketing?

 

 

Pastila administrata de Adrian Ionut, membru IAA Young Professionals.