Află Rețeta Dragostei prin noul proiect interactiv Carrefour, idee castigatoare in CompetitIAA 4

Între 13-24 februarie, cu ocazia Zilei Îndrăgostiților și de Dragobete, Carrefour si-a invitat clienții să descopere rețeta dragostei, oferindu-le șansa de a câștiga o excursie în doi la Veneția dar și alte premii pentru cupluri.
Pentru cei aflați în căutarea rețetei dragostei, proiectul a adus oportunitatea de a cunoaște noi persoane, dar și de a se conecta automat pe baza produselor preferate de la Carrefour. Proiectul s-a adresat și cuplurilor deja formate, toți participanții putându-se conecta în aplicație cu profilul de Facebook.

Rețeta Dragostei este unul din proiectele câștigătoare din CompetițIAA4 unde echipe creative de studenți au propus soluții pentru partenerii IAA Young Professionals, printre care s-a numărat și Carrefour România. Rețeta Dragostei este dezvoltată de Kubis Interactive și oferă o metodă alternativă pentru a sărbători Ziua Îndrăgostiților și Dragobetele deopotrivă pentru cupluri și persoanele (încă) fără pereche.

Mai multe detalii despre proiect și despre mecanismul campaniei sunt disponibile pe www.carrefour.ro/reteta-dragostei