CompetițIAA 11 a adus 14 câștigători #FărăFiltru
Excelența în publicitate este anual căutată și premiată la IAA Young Professionals prin CompetițIAA, concursul care ia pulsul tinerei generații de profesioniși în MarCom care acceptă provocarea unui brief creativ. Cea de-a 11-a ediție și-a desemnat câștigătorii joi, 16 decembrie.
“CompetițIAA 11 #Fărăfiltru, organizată 100% digital pentru al doilea an consecutiv, a fost încă o ediție de succes marca IAA Young Professionals, iar meritul acestei reușite revine întru totul echipei de proiect dedicate. Împreună cu colegii din Cluj, am reușit să oferim studenților din marketing și comunicare o nouă oportunitate de a-și exprima creativitatea prin idei fresh, autentice și atipice. Numărul mare de înscrieri ne dovedește și anul acesta că dorința tinerelor talente de a se remarca în industria creativă este foarte mare, iar noi suntem convinși că proiectul reprezintă o șansă reală de a-și lăsa amprenta în domeniul MarCom. Aș vrea să transmit felicitări atât echipei YP din backstage, cât și participanților, a căror implicare s-a oglindit și în feedbackul sponsorilor noștri” a declarat Sabrina Dobrescu, Președintele IAA Young Professionals România.
Ca în fiecare an, creativitatea și abilitatea de problem-solving dovedite în rezolvarea brief-urilor de către echipele desemnate câștigătoare au fost răsplătite cu câte un premiu în valoare de €500.
Studenții selectați au fost organizați în echipe, precum niște mini-agenții, și au concurat în idei pentru problemele primite. În ediția cu numărul 11 companiile care au oferit brief-urile au fost: Tazz by eMAG, BCR, Distribuție Oltenia și E Van Wijk.
După pitch-urile susținute, cele 4 companii partenere ale proiectului au selectat cele mai creative idei.
Echipele câștigătoare ale acestei ediții sunt:
- Echipa Moltov (brief Tazz by eMAG) formată din Cojocariu Miruna, Bucur Răzvan și Mitroi Robert Daniel
- Echipa Do-Mi-Sol (brief BCR) formată din Bejan Cristina, Gabriela Niță Elena și Răcătean David Emanuel
- Echipa PANTONE 3110 (brief Distribuție Oltenia) formată din Andreea Tudor, Brătilă Ioana, Cîrstea Dragoș și Trifu Cristiana
- Echipa Citrique (brief E Van Wijk) formată din Lorena-Ella Enache, Amalia Vornicu, Ilinca Paraschiv și Estera Andreescu
“CompetițIAA 2021, deja un proiect cu tradiție în comunitatea noastră, s-a încheiat marcând încă un succes remarcabil. Ediția de anul acesta a avut un concept adaptat trendurilor din online – #FărăFiltru, adică o experiență autentică şi desprinsă din lumea reală a unei agenții, cu tot ce presupune ea – briefuri interesante, provocări, susținerea prezentărilor. Vreau să felicit toate echipele de studenți pentru efortul depus. De asemenea, țin să le mulțumesc colegilor mei pentru toate ideile, creativitatea şi organizarea excelentă” – Simona Fenichiu, Director de Proiecte IAA Young Professionals România.
De asemenea, echipa IAA YP a pus la dispoziție tinerilor înscriși în concurs oportunități de învățare prin 4 workshop-uri extrem de resourceful: “Pitch elevator” cu Sebastian Olar, “Employer branding” cu Georgiana Iancu, “Cum faci o campanie integrată de brand?” cu Mădălin Nițiș și “Strategia de digital marketing” cu Alexandru Negrea.
“Ediția cu numărul 11 a CompetițIAA a îmbrățișat un concept cu totul diferit. Ne-am dorit să le oferim participanților o experiență #FărăFiltru, reală a tot ce înseamnă munca în agenție. Și anul acesta mediul digital ne-a fost cel mai bun prieten și am putut avea alături de noi participanți din întreaga țară. A fost o experiență minunată, am întâmpinat și obstacole, pentru că lucrurile nu merg mereu așa cum le plănuim, dar m-am bucurat să fiu alături de echipele participante. Prin creativitatea, research-ul și munca depusă, studenții au reușit să demonstreze că sunt pregătiți pentru o viitoare carieră în MarCom” – Teodora Ciomag, Project Manager CompetțIAA 2021.
“CompetițIAA este unul dintre proiectele noastre de suflet și m-am bucurat să văd entuziasmul companiilor cât și a studenților participanți la ediția cu numărul 11 din 2021. Am avut și anul acesta niște briefuri complexe, majoritatea axate pe obiective de employer branding, la care studenții au venit cu rezolvări inovative, peste așteptări” – Adina Timar, Președintele hubului regional IAA YP din Cuj.
Următoarea ediție va începe în toamna anului 2022, unde vă așteptăm cu mai multe surprize!