“Dew the grind” – sau cum să primești Mountain Dew pentru un trick reușit
YP Communication Highlights: Viața de rider nu-i ușoară. În spatele fiecărui trick stau nervi, echipamente distruse și sute de ore de muncă. Și totuși, există un motiv clar pentru care ei muncesc zi de zi pentru a deveni mai buni.
Vorbim, desigur, despre feeling-ul de nedescris pe care îl ai atunci când toate elementele se leagă și aterizezi un trick perfect!
Pentru a răsplăti eforturile acestor tineri, Mountain Dew România a construit un device unic, sau cum spun riderii, un Never Been Done: primul grinding rail (obstacol clasic de skate park, foarte versatil) conectat prin senzori la un automat cu produse Mountain Dew. Orice schemă aterizată i-a adus riderului un Mountain Dew.
„Energie, entuziasm, ore întregi de grinduri și zeci de încercări, adrenalină, peste 100 de rideri, peste 1000 de sticle și doze Mountain Dew – cam aceasta a fost atmosfera pe care ne-o doream și de care am avut parte la evenimentul Dew the Grind. Prin acest tip de evenimente, ne propunem să le oferim pasionaților de sporturi urbane posibilitatea de a-și arăta trick-urile și de a-și încărca bateriile cu Mountain Dew”, spune Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD&Juices, PepsiCo România.
Grinding rail-ul a fost montat în skate park Tineretului din capitală, iar riderii au fost invitați să-și arate trickul perfect. Cum le-a ieșit, puteți vedea aici. Testarea, precum și activarea propriu-zisă au fost realizate cu ajutorul a două dintre cele mai respectate crew-uri de rideri din România: We Tour pentru role și Eroilor Mafia pentru skate.
Mountain Dew, prezent în România încă din 2003, se asociază cu spiritul tânăr, action sporturile urbane, muzica alternativă şi nonconformismul culturii urbane în toate formele sale.