Pastila de joi – 23 octombrie

Pastila de joi revine o campanie poate te va soca, sigur te va distra, dar cu siguranta o sa te puna pe ganduri.

Este vorba despre compania producatoare de tricouri FCKH8 care lansat un filmulet ce face parte dintr-o campanie care lupta impotriva sexismului. Campania se numeste ” F-Bombs for Feminism. Potty-Mouthed Princesses use bad word for good cause.” In acest filmulet apar cateva fete cu varste cuprinse intre 6 si 13 ani, imbracate ca niste printese, injurand mai ceva ca bucurestenii in trafic intr-o zi ploioasa. De ce?

Pentru a aminti tuturor ca societatea n-ar trebui sa se simta ofensata de faptul ca niste fetite de 6 ani arunca cu injuraturi intr-un mod lejer, ci mai degraba ar trebui sa se simta ofensata de faptul ca in continuare femeile sunt platite cu 23% mai putin decat barbatii pentru a face aceeasi munca, dar mai ales pentru faptul ca in lume una din cinci femei este agresata sexual.

Intreaga campanie se focuseaza pe intrebarea “Ce este mai respingator? O fetita de 6 ani care injura sau modul sexist in care inca sunt tratate fetele si femeile in societate?”

Pe langa faptul ca mesajul campaniei este unul foarte puternic, ceea ce socheaza este executia in sine. Desi continutul este unul negativ, este un mod genial de a atrage atentia asupra problemei adusa in discutie. Deasemenea este un bun exemplu de continut video devenit viral, filmuletul atingand peste 2 milioane si jumatate de vizualizari. Link: http://vimeo.com/109573972

picturegirl

Pastila administrata de Florentina Dinu, membru IAA YP.