Pastila de joi – 24 iulie

Hello, hello
Constienti sau nu, suntem intr-o “tornada” de activitati, schimbari si planuri de vacanta pentru o vara total atipica, important este ca, oricat de ancorati am fi in prezent, sa nu uitam cine suntem, de oameni si ceea ce ne inconjoara. Singurul lucru care ne mai tine la un nivel de plutire este emotionalul.  Emotionalul este elementul de legatura dintre natura umana si abilitatea de a simti, empatiza cu exteriorul.


Trecand pe langa impactul emotional pe care il creeaza muzica, imaginea este cea mai puternica. Apare efectul imediat de a reactiona intr-un sens sau altul.

In link-ul prezent mai jos se vor regasi cateva print-uri ce vizeaza comportamentul nostru asupra viitoarei generatii.

http://www.12keysrehab.com/blog/anti-drug-ads-for-the-youth
La fel si print-urile ce descurajeaza graba din trafic :

traffic1  traffic2

Sa nu mai spunem de acel Heads up pe care il aduce in GreenPeace in campania:


Sa schimbam putin registrul un pic cu o imagine mai prietenoasa a campaniilor ce merg sper emotional cu:

Sa vedem si cum e cu puterea cuvantului. Brad Pitt nu doar pentru ca este actor poate crea in numai 30 de secunde o stare emotionala puternica.

 

Dupa cum bine stim, promovarea produselor se focuseaza pe a te face sa te apreciezi si te incureajaza sa fii tu. Clipul pe care vi-l prezint in inchiere, este despre o campanie Dove,  in care lumina reflectorului este indreptata catre tine ca fiind un om unic si de a fi constient de asta.
Let’s think twice and be wise !
Bucurati-va!


A voastra,
Iulia Trandella, membru IAA Young Professionals