Pastila de joi – 19 iunie
#ICEEfest 2014 a fost si s-a dus. Au fost 2 zile pline cu o gramada de nume mari din social media prezenta pe scena sau in audienta. Intrebarea insa este daca tot au fost 2 zile pline si au venit atat de multi oameni cu ce am ramas totusi si mai important: ce putem da mai departe?
1 – Cele 2 miliarde platite de Facebook pentru Oculus VR par a fi o super investitie daca este sa ne uitam la tehnologia din spate. Acest device va fi cu siguranta unul de baza in lumea entertainmentului viitor si posibilitatile pentru marketeri sunt imense. Ganditi-va la publicitate atat de realista, incat experientele oamenilor cu brandul si cu produsul vor fi intr-adevar puternice, emotionale si de mult mai multa durata.Cel putin in prima faza, pana cand se va aglomera.
2 – Programmatic marketing si in special programmatic buying. In mod sigur acesta fi copilul rasfatat al agentiilor de media de anul acesta. Va fi prezentat din ce in ce mai mult clientilor si va sugerez sa va faceti temele pentru a nu fi surprinsi sau mai rau, sa credeti in auto-proclamati specialisti.
In esenta, acest lucru este o idee buna si ceva care ar putea face munca marketerilor mult mai usoara, dar ca toate noile tehnologii, este inca destul de neclara, un pic ne-transparenta si un pic prea dependenta de computere si cu poate un prea mic aport uman.
3- Shazam este instalat pe 2 milioane de device-uri active in Romania. Este un pic neclar de cate ori este folosit de catre useri, dar oricum este o cifra impresionanta. Dintre toate aplicatiile instalate in Romania cred ca aceasta si Whatsapp sunt urmatoarele aplicatii la care ar trebui sa ne uitam cu foarte mare atentie. Ce se poate face pe Shazam? Surprinzator de multe lucruri creative:
Bonus: Social has overtaken porn as the number 1 activity on the web.
Pastila administrata de Radu Acsinia, membru IAA YP.