Business Organization for Students organizează a opta ediție Proud

Între 17 și 19 martie se desfășoară cea de a opta ediție a proiectului Proud pe tema Branding prin Storytelling. Prin reunirea studenților pasionați de publicitate în Palatul Spayer, evenimentul îşi propune familiarizarea şi înţelegerea de către aceștia a proceselor implicate în crearea unui brand de poveste.


Proud este un proiect marca Business Organization for Students ce creează un mediu favorabil printr-un dialog eficient între studenţii pasionaţi de publicitate şi oamenii din companiile care schimbă zilnic regulile domeniului.
Structurat pe 3 zile, proiectul îşi propune să ofere studenţilor o conferință cu teme de actualitate bazate pe studii de caz ale celor mai apreciate campanii româneşti și workshop-uri de calitate, care explorează conceptul de brand şi storytelling.
În prima zi a evenimentului studenții se vor întâlni cu Ștefan Liuțe, Adrian Olar, Andreea Sandu, profesioniști ai branding-ului și vor avea ocazia să se remarce în cadrul workshop-ului susținut de Ileana Șerban-Pârâu. Principalele teme abordate sunt: Cum se naşte un brand; Poziţionarea brandului; De la marcă la brand; Cum să creezi o legătură între un brand şi o comunitate; Branduri româneşti.
Pe 18 martie se vor alătura Iulian Penescu, Alin Dumitru, Sorin Psatta, Cătălin Dobre, care vor introduce publicul în lumea storytelling-ului, iar la finele zilei, Bogdan Theodor Olteanu va susține un workshop pe această tematică. Prezentarea se va desfăşura în trei etape: Storytelling în publicitate; Transmedia storytelling; Branduri de poveste (România şi internaţional).

În ultima zi se acordă timp graficii și design-ului alături de Ovidiu Pop, Alin Dumitru, Cătălin Dobre, încheind evenimentul cu un ultim workshop și o festivitate de premiere. Se va discuta despre: Cum se naşte un logo; Copywriting – crearea de conţinut către publicul ţintă; Instrumente neconvenţionale de promovare: ambient media, guerilla Marketing, video mapping. Vor fi oferite internship-uri la McCann Erickson, dar și la revista SUB25, în urma workshop-ului ținut de Bogdan Theodor Olteanu.

Evenimentul este organizat cu sprijinul: Storience, Graffiti BBDO, McCann Eriskon, Bicicletele Pegas, ASE România.
Partenerii media ai evenimentului sunt: Droidcon Bucharest, IQads, Școala ADC*RO, Young Professionals Club, Blogunteer.ro, Educativa, Iqool, BUZZ!CAMP, Online Student, Sub25, Hipo.ro, CROS, Akcees.

Participarea la conferință este gratuită, iar workshop-urile au o taxă de participare de 15 lei.

Pentru mai multe detalii despre Proud 8, puteţi accesa site-ul http://bosromania.ro/proud/ sau pagina de Facebook: http://www.facebook.com/bosromania.PROUD.