Ioana Filip, castigatoarea premiului de excelenta Tanarul Profesionist al Anului
Ieri seara, la Ateneul Roman, IAA YP a anuntat castigatorul premiului Tanarul Profesionist al Anului: Ioana Filip, Group Creative Director, McCann Bucharest.
Pe 25 februarie, incepand cu ora 20, pe scena Ateneului Roman s-a premiat excelenta in industria de marketing si comunicare din Romania.
Peste 500 de participanti din industrie au fost de fata la decernarea premiilor de excelenta, impartite pe categorii: media, clienti, agentii si speciale. Pe lista castigatorilor s-a aflat si numele tanarului profesionist care a impresionat anul trecut, atat prin prisma competitiilor internationale de marca la care a luat parte, cat si prin realizarile profesionale la locul de munca, totul la o varsta de doar 28 de ani.
Este vorba despre Ioana Filip, Group Creative Director la McCann Bucuresti pe care o felicitam inca o data, atat pentru premiu cat si pentru performantele de pana acum.
Printre numele celor care au fost chemati pe scena se mai numara:
Cristina Micu (ING Bank), Claudiu Pândaru și Lucian Mândruță (Gândul), Lidia Solomon (Vodafone), Mihai Gongu (GMP), Monica Jitariuc (The Practice), Lorand Balint (Leo Burnett), Andi Moisescu (Apropo TV), Moise Guran (TVR), Petre Barbu (Forbes), Smiley & Pavel Bartoș (ProTV), Echipa Times New Roman, Afrodita Blasius (Bridge Communication), Sorin Psatta (BBDO), Hans Dewaele – Procter&Gamble (în numele echipei de directori de marketing a companiei), Adrian Boțan (McCann), Mihai Vartosu si Adrian Sârbu.
Lista completa a laureatilor acestui an o gasiti aici.
***
Despre Ioana Filip
Ioana si-a inceput cariera in publicitate in 2006, ca si copywriter la JWT. Dupa 4 ani la JWT si inca unul la divizia de digital Lowe, in 2011 se alatura echipei McCann.
Din 2012, Ioana este Group Creative Director pentru toate brandurile Coca-Cola. La 28 de ani si cu o experienta de 8 ani in advertising, Ioana a lucrat pentru aproape toate companiile mari jucatoare pe piata de advertising: Vodafone, Coca-Cola, Kandia, Bancpost, J&J, Bayer, Starbev, Nestle si multi altii. De asemenea, timp de un an, a scris pentru Advertising Age, New York. In ultimii ani, a castigat numeroase premii la festivalurile de publicitate locale si internationale, precum Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Effie. In 2013 a facut parte din juroul de la New York Festivals iar in 2014 va fi jurat la Clio Awards, cel mai important festival de publicitate din America, la categoria Direct & Engagement.