Școala IAA anunță deschiderea înscrierilor pentru prima serie de Modul Digital Marketing & Communication

Modulul Digital Marketing & Communication a fost creat cu scopul de a crește nivelul cunoştinţelor şi capabilităţilor de marketing şi comunicare digitală, în contextul dezvoltării accelerate a mediului on-line.

Acest modul vizează persoanele care lucrează în marketing şi comunicare cu cel puțin 4 ani de experiență în scoala IAA
domeniu (account executive, account manager, brand executive, brand manager) şi care doresc să învețe cum să intergreze în mod strategic digitalul în planurile de marketing și comunicare.

Pe parcursul celor 18 zile de curs, participanții vor învăța să analizeze contextul digital, să înțeleagă și să definească rolul digitalului în strategia de marketing și comunicare, să își seteze obiectivele, să elaboreze o strategie de digital, un brief de digital, să înțeleagă aspectele legate de execuția și implementarea strategiei și să evalueze și optimizeze rezultatele.

Participanții vor aplica cunoștintele pentru rezolvarea unor lucrări de parcurs, iar la final vor susține un examen în baza căruia vor primi diplomele de absolvire.

Cursurile acestui modul vor fi susținute de profesioniști cu experiență în marketing și comunicare digitală : Andrei Lăscuț – Brand Manager Grolsch, Bogdan Nițu – General Manager al agenției de digital WEBSTYLER, Răzvan Mătășel – partener al agenției Arsenoaiei&Mătăşel, Ana Bulgar – Online Manager și Senior Advisor to the CEO of OMV Petrom, Vlad Popovici – Managing Director la Kubis Interactive, Marius Pahomi – General Manager la Conversion|Performance Marketing, Alin Popescu – CEO & founder al Avocatnet.ro, și alții.

Selecţia participantilor la Modulul Digital Marketing & Communication se va face în baza următoarelor documente:
1. CV-ul
2. Fisa de inscriere
3. Două eseuri (maxim 2000 de semne fiecare):
a. De ce am ales să vin la Școala IAA / Modulul Digital
b. Definiți-vă brandul personal și promovați-l în mediul digital

Înscrierile la prima serie a Modulului Digital se fac până pe 15 martie, iar cursurile vor începe la data de 21 martie.

Taxele de școlarizare sunt de 2,000 Euro + TVA – pentru membrii IAA / Young Professionals și 2,500 Euro + TVA – pentru non-membri. Taxele de mai sus sunt aplicabile candidaților admiși și se pot achita și în 4 rate lunare egale.

Pentru mai multe informaţii cu privire la înscriere, calendar și curriculă vă rugăm să contactaţi: laura.tampa@iaa.ro și ruxandra.radu@iaa.ro; telefon: 031.105.24.14.

Extra Info

Şcoala IAA a fost prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice” şi este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.

International Advertising Associtation este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

În România, IAA reunește peste 120 companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.