ProudYP – Radu Saizu: Venii. Văzui. Făcui.

1. asl pls
a. Pe scurt despre mine. Activez de peste 2 ani în marcomm, timp pe care l-am petrecut în agenția MDC People Centric, cu o vizită de câteva luni în McCann. La bază sunt copywriter, însă am făcut și account, design, vânzări și orice a fost nevoie pentru a ajuta la dezvoltarea agenției.

2. Scurtă poziționare – brand personal – top 3 atribute
a. Adaptabilitate
b. Integritate
c. Spontaneitate

3. Care este principalul tău defect?
a. Ajung să mă implic în multe proiecte simultan – pe care le duc la capăt cu succes, desigur – dar care îmi consumă din energie. Recunosc, e o plăcere vinovată să mă știu implicat în proiecte frumoase și să învăț cât mai multe lucruri într-un timp cât mai scurt.

4. Care este motto-ul tău?
a. Venii. Văzui. Făcui.
i. Oltean fiind, mă definește cel mai bine. Ajung într-un loc, văd ce este de făcut și mă apuc de treabă (pe care o termin asap).

5. Care sunt eroii tăi preferați din marcomm?
a. Mircea Criveanu este primul nume la care mă gândesc, pentru că eu îl consider mentorul meu profesional. Prin intermediul lui am luat contact cu marcomm-ul, iar astăzi lucrez alături de el pentru a dezvolta agenția pe care am menționat-o mai devreme.
b. Alți eroi preferați din marcomm sunt Dan Petre, Radu Costin, Victor Dobre, Iulia Niculae, Claudiu Petria. Cu fiecare dintre ei am interacționat într-un fel sau altul, fie că mi-au fost profesori, am participat la trainingurile lor sau am avut discuții interesante pe diverse teme (din marcomm și nu numai). Un lucru este cert, toți oamenii de mai sus m-au inspirat și continuă să mă inspire.

6. Care este campania ta preferată din RO/ afară?
a. Heineken – The Dilemma
b. Și dacă ar fi să aleg și una din țară, ar putea fi American ROM
c. Sau chiar ultima reclamă de la Vitamin Aqua:

 

Foarte tare, frate! Abia aștept continuarea.

 

7. Ce calități admiri cel mai mult la un AM / Brand Manager?
a. Capacitatea de a lua decizii pe moment
b. Capacitatea de inovare
c. Project management skills (for real)

8. Ce calități admiri cel mai mult la un om de creație?
a. Să fie creativ, nu? ) Glumesc. Asta se subînțelege. Admir capacitatea lui de a se reinveta de fiecare dată și de a căuta o idee în loc să o aștepte. Și, desigur, de a și găsi acea idee, dar nu înainte de a fi aruncat alte 100 la coș, pentru că încă nu erau suficient de bune.

9. Care este super puterea ta?
a. Citesc mințile oamenilor. Și nu glumesc. Mă pun destul de ușor în pielea celorlați și încerc să văd lucrurile din perspectiva lor, adică sunt empatic. Iar atunci când vine vorba despre coordonarea unei echipe, mă asigur că fiecare primește ce are nevoie pentru a performa.

10. Ce hobby-uri ai?
a. Ar fi câteva aici: poezie (am și o carte scoasă), teatru (am făcut teatru amator cât timp eram în facultate + merg la piese de treatru oricând am ocazia + am o piesa de teatru scrisă), șah (am făcut șah de performanță când eram mic. Un premiul 1 județean + alte câteva premii locale/județene). Muzică (s-o cânt – la nivel de karaoke, nu vă imaginați altceva, s-o ascult, s-o scriu), scrisul (am activat un an în presa scrisă și am rămas cu pasiunea de a scrie și altceva în afară de poezii. Sper să-mi citiți romanul în curând. Până atunci, vă poftesc pe blog www.radusaizu.blogspot.ro).

11. Daca ai fi făcut altceva, în ce domeniu ți-ar plăcea să activezi?
a. Mi-ar fi plăcut să fiu trainer sau chiar profesor universitar. Pentru a doua variantă încă este timp. Chiar foarte mult! )

12. Unde ți-ar placea să trăiești și de ce?
a. Într-o zonă unde nu există iarnă. Australia, Tenerife și alte zone călduroase. Destul de clișeic, știu, dar nu suport frigul.

13. Ce apreciezi cel mai mult la prietenii / colegii / oamenii din jurul tău?
a. Că sunt oameni. În sensul cel mai pur al acestui cuvânt. Și că înțeleg diferența dintre un ”șef” și un ”lider”.
b. Îi apreciez că sunt ambițioși, dar nu orgolioși și sunt capabili să-și schimbe părerea dacă primesc argumente suficiente și nu se ”îndrăgostesc” de ideile lor.

 

PS1: Cuplul perfect dintr-o agenție de publicitate? (ex. Art vs CS)
Art & Copy – ăștia doi trebuie să fie ”la cataramă”, iar dacă se ”ceartă” să o facă într-un mod constructiv, ca să iasă campania cum trebuie.

PS2: Insta Story sau Facebook Story?
Insta, deși încă nu am adoptat pe deplin acest mediu.

PS3: Meeting în pantofi sau teniși?
Teniși, teniși, de 3 ori teniși.

PS4: Care este primul lucru pe care îl faci când ajungi la birou?
Mă așez pe scaun și-mi deschid sticluța de kefir, pe care-l asortez cu un croissant

PS5: Care este ultimul lucru pe care îl faci înainte să pleci de la birou?
Beau un pahar mare cu apă, pentru că, de regulă, uit să fac asta în timpul programului.