Nu pierde tren(d)ul! Află care sunt ultimele trenduri în marcomm la Seara YP!

Se spune că doar urmărind trendurile rămâi cu un pas înaintea altora. Trăim în epoca informaţiei şi a tehnologiei, iar brandurile trebuie să se adapteze din mers la noile tendinţe pentru a rămâne relevante. Apariţia dronelor şi a seturilor de ochelari VR a schimbat modul în care consumatorii pot interacţiona cu un brand. Însă multe trenduri vin şi pleacă şi doar cele mai bune reuşesc să îşi pună amprenta asupra obiceiurilor de consum. Şi atunci, cum ştim care sunt trendurile de urmărit, cele în care merită să investim timp şi energie? Dacă e să ne referim doar la unul, am putea nominaliza dezvoltarea tehnologiei drept un subiect de actualitate, larg dezbătut. Consumatorii digitali au devenit un segment reprezentativ, redefinind noi tipare de consum. În acest context, împreună cu invitaţii noştri, ne propunem să identificăm tendinţele majore care se vor impune în zona de marketing şi comunicare în 2017.

Miercuri, 25 ianuarie, la sediul Impact Hub, începând cu ora 19.00, vă invităm la cea de-a doua ediţie a Serii YP dedicată trendurilor în marketing și comunicare.  

Cu ajutorul unor profesioniști care sunt conectați la tot ce e nou pe zonele marketing comunicare, advertising şi inovații tehnologice, vom încerca să răspundem la întrebarea: „Care sunt tendințele spre care trebuie să ne îndreptăm atenția, cum vor influența acestea modul în care ne adresăm consumatorilor și care vor fi direcțiile relevante pe termen lung?

Realitatea virtuală a devenit un trend cheie în domeniul marketingului inovator, oferindu-le  consumatorilor o nouă modalitate de a experimenta un brand în totalitate, într-un mod mai personal și mai interactiv, acaparându-le de deplin atenția. Evoluția recentă a domeniului VR (virtual reality) le permite brandurilor să creeze o legătură emoţională cu consumatorii, dincolo de canalele tradiţionale de marketing Dan Benzakein, ‎Digital Marketing, Media & Content Strategy – Realities.

Această ediţie îi are ca invitați pe:

  • Emilia Brânzan, Industry Manager at Google
  • Daniel Matei, Director at Impact Hub Bucharest & Online Marketing Trainer/Consultant
  • Dan Benzakein, Founder REALITIES, the Romanian VR & AR Think Tank
  • Costin Radu, Managing Director at Saatchi & Saatchi + The Geeks

 

Seara YP Trenduri 2017 este structurată în două părți: în prima parte fiecare speaker va prezenta trendurile anului 2017 în 15′ – 20′, cea de-a doua parte a event-ului fiind dedicată unei sesiuni interactive de întrebări și răspunsuri (30′-40′).

Accesul la Serile YP este liber, deoarece vrem să venim în sprijinul comunității de tineri profesioniști din industriile de marketing şi comunicare. Participarea este gratuită şi se realizează accesând formularul de înscriere: http://bit.ly/2jYfP9D. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor. Ediţia din acest an este realizată cu sprijinul partenerilor Impact Hub Bucharest, Editura Publica şi Coca-Cola HBC Romania.

Echipa de proiect IAA este formată din: Andreea-Luiza Florea (project manager), Bülent Duagi, Florin Codreanu, George Toma, Mona Constantinescu, Iulia Trandella, Paula Lupu, Anca Frecăţeanu.

Vă aşteptăm!

 

Autor articol: Florin Codreanu.