Ne mutam campaniile doar pe facebook?

Pe 7 octombrie am fost la Social Networks Conference, cea mai utila conferinta de pana acum pe tema retelelor sociale on-line din punct de vedere al aplicabilitatii directe a informatiilor, si credeti-ma ca am fost la multe! (Manafu a promis o continuare in decembrie).

Au fost prezentate cu tips&tricks cele mai importante retele sociale utilizate in Romania, despre cum pot fi ele utilizate in mod eficient in campaniile de comunicare, studii despre eficienta si influenta si exemple de reusite si nereusite.

Am ramas cu o idee pe baza careia mi-ar placea sa dezbatem: Radu Ionescu, de la Kinetco, a spus ca uneori e mai util sa facem campanii doar pe Facebook pentru ca:

  1. 1/5 din consumatorii de net au deja cont pe Facebook.
  2. Petrecem mai mult timp pe Facebook decat in masina. (si aici mai avea niste comparatii, dar nu le-am retinut pe toate).
  3. Suntem obisnuiti cu « user experience » oferita de Facebook.
  4. Este deja optimizat pentru mobil.
  5. Este mai usor sa dai « Like » decat sa te inregistrezi pe un site.
  6. Iti lasi fanii sa isi convinga prietenii.

Iar eu l-as mai adauga si pe al 7-lea: rapididatea – e mai simplu sa faci o pagine pe FB decat sa dezvolti chiar si doar o sectiune de site. Si  uneori s-ar putea sa fie si mult mai ieftin.

Pe de alta parte am si un contraargument destul de puternic: te poti pierde foarte usor in multitudinea de pagini si de campanii de pe Facebook.

Cum vi se par argumentele lui? Credeti ca este mai eficient sa muti campaniile pe Facebook? Ce fel de campanii pot fi mutate doar pe facebook?