Tinerii profesionisti citesc, runda a doua

Echipa proiectului „Tinerii profesionisti citesc” vine cu doua anunturi importante:

1.      Juriul proiectului „Tinerii profesionisti citesc” a deliberat si a desemnat recenzia castigatoare pentru luna martie.  Autoarea se numeste Raluca Surdu si a castigat premiul oferit de Editura Vellant: Manual de branding, de Wally Olins.

Si

2.      A doua editura partenera a proiectului  “Tinerii profesionisti citesc” este Editura Publica. Ne bucuram de sprijinul lor si le multumim pentru premiul oferit: volumul Buyology, semnat de Martin Lindstrom.

Martin Lindstrom este unul dintre cei mai respectati specialisti in marketing din lume. Lindstrom ofera consultanta unor companii precum McDonald’s Corporation, Procter & Gamble, Microsoft si GlaxoSmithKline. A avut aparitii in paginile unor publicatii ca Financial Times, USA Today, Fortune, Washington Post si a contribuit cu articole la prestigioasele reviste Contagious si Harvard Business Review.

In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare pe care le-a facut in timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfasurat pe o perioadă de trei ani si ale carui costuri s-au ridicat la sapte milioane de dolari, care a examinat mintile a 2000 de voluntari din intreaga lume, in raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri si produse. Mai multe despre neuronii-oglinda, marketerii somatici, despre cum un brand e ca o religie, ce efect are sexualitatea in reclame si ce comportamente a trezit in noi asa-zisa criza economica, in Buyology de Martin Lindstrom.

cover buyology

Editura Publica a prins viata la finalul lui 2007 si de atunci continua sa identifice si sa promoveze acele carti capabile sa produca schimbare. O idee noua are un impact hotarator asupra felului în care actionam; de aceea cartile aflate in pregatirea editurii Publica va invita sa faceti cunostinta cu acele idei inovatoare care au transformat si continua sa transforme lumea in care traim.
Publica aduce idei si prin intermediul seriei de conferinte “Meet the Thinkers”, care aduce in fata publicului din Romania cei mai importanti speakeri din zona de business.

Nu uitati, asteptam recenziile voastre pana pe data de 25 aprilie. Scrieti despre orice carte de marcomm si trimiteti textul pe contactyp@iaa.ro. Recenzia castigatoare va fi publicata pe blogul IAA YP si va primi volumul Buyology, de Martin Lindstrom, oferit de Editura Publica. Pentru intregul regulament al concursului, mergi aici.