Până pe 10 februarie se pot face înscrieri la Școala IAA, Modulul 1

Modulul 1 din cadrul Școlii IAA de Marketing și Comunicare se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu.

 Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă care îmbină abordarea teoretică cu practica și cuscoala IAA studiul individual, fiind cel mai amplu proiect din România în domeniul educației realizat de către o asociaţie profesională. Școala IAA reunește la catedră practicieni, iar în sălile de curs oameni activi în industrie, care pot aplica imediat cunoştintele şi metodele de lucru învăţate.

Modulul 1 crează cursanţilor o imagine aprofundată despre bazele marketingului şi ale comunicării. Pe parcursul celor 22 de zile de curs, se vor studia următoarele discipline: Marketing; Comunicare; Cercetare de Piață; Tehnici de Prezentare, Motivație și Expunere; Administrarea Bugetelor și Finanțe.

Detalii despre condițiile de înscriere și taxele de școlarizare se găsesc aici.

Cursurile Modulul 1 vor începe la finalul lunii februarie și se vor termina în luna iulie. Acestea au loc din două în două săptămâni, vinerea și sâmbăta de la ora 9.00 la ora 18.00, la Sediul IAA House, din Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3.

Pentru mai multe informaţii şi detalii cu privire la înscriere vă rugăm să contactaţi: laura.tampa@iaa.ro și ruxandra.radu@iaa.ro, telefon: 031.105.24.14.

Extra Info

Şcoala IAA a fost prima structură de formare profesionala din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice” şi este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.

International Advertising Association este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. În România, IAA reuneste peste 120 de companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.